Hallo,
Wij versturen paketten via PostNL. De pakketten hebben een waarde van +- 300 euro en worden daarom verzekerd verzonden, wat vrijwel altijd probleemloos gaat.
Afgelopen week een klacht gekregen van een klant dat de track en trace code aangaf dat het pakket bezorgd was, terwijl deze niet bij de klant zelf bezorgd was.
Hij gaf aan dat de handtekening en naam die bij aanname van het pakket gegeven waren, voor hem onbekend waren.
PostNL gebeld, zei kunnen niks doen omdat ik mijn pakketten verstuur via Sendcloud. Sendcloud is niet bereikbaar in de avonduren, heb een mail gestuurd.
Ik werk hard voor mn geld, en moet nu dus in principe zelf 300 euro betalen om een nieuw pakket te versturen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft de verzekering enige nut in zo'n geval?
Re: Aangetekend vezenden, verzekering.
2Wacht het antwoord van Sendcloud eerst even af, zij zijn het aanspreekpunt in deze zaak. Je bent klant van Sendcloud, niet PostNL 
Wellicht kan je zelf met de achternaam bij de tracking vinden of dit persoon misschien woont in dezelfde straat oid

Wellicht kan je zelf met de achternaam bij de tracking vinden of dit persoon misschien woont in dezelfde straat oid
Re: Aangetekend vezenden, verzekering.
3Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de bezorging van je pakket.
We hebben zojuist per mail contact met je opgenomen, om je case spoedig te kunnen oplossen met de vervoerder.
We hebben zojuist per mail contact met je opgenomen, om je case spoedig te kunnen oplossen met de vervoerder.
Re: Aangetekend vezenden, verzekering.
4Goed om te zien dat Sendcloud hierop reageert.
Is het inmiddels opgelost?
Is het inmiddels opgelost?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.