Kortingscode opening

1
Wij hebben om mensen naar onze site te krijgen een kortingscode voor de opening, aangezien wij net geopend zijn.
Met deze kortingscode krijgen mensen 15% korting op de aankoopwaarde.
Deze actie geld voor de gehele maand Januari.

De kortingscode is: opening

Het werkt goed, mensen reageren er positief op!

Met vriendelijke groet,

Diederik Walhof

Re: Kortingscode opening

2
Blijf realistisch: op 19 januari had je nog niets verkocht. Dan zal het vandaag, één dag later, niet ineens stormlopen enkel en alleen door een kortingscode. Enthousiastelingen in je directe omgeving (vrienden, familie en de buurvrouw) tellen niet mee.
StoreCore.io

Re: Kortingscode opening

3
Ward schreef:Blijf realistisch: op 19 januari had je nog niets verkocht. Dan zal het vandaag, één dag later, niet ineens stormlopen enkel en alleen door een kortingscode. Enthousiastelingen in je directe omgeving (vrienden, familie en de buurvrouw) tellen niet mee.
Daar heb je gelijk in, het zijn inderdaad vrienden en familie die er positief op reageren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kortingscode opening

5
Met je directe omgeving begint het toch, ook al zijn die niet objectief.

Wat ik me afvraag, werkt het niet beter om bijvoorbeeld 5 euro korting te geven, ipv een percentage.
http://www.ikkrijg.nl biedt webshops een platform om de site en producten te promoten.

Re: Kortingscode opening

6
als je nog niks verkocht hebt, waarop baseer je de 'bestsellers' ?

TIP!
Daarnaast heb je op je website een taalfout:
De prijzen zijn inclusief BTW, u betaald geen verzendkosten
u betaalT (dit moet een T zijn, geen D) ik zou hier ook 2 zinnen van maken. Tweede deel zijn heeft niks met eerste deel te maken.
http://www.regenboogschaap.nl alles voor vilten, (antroposofische)poppen maken, breien, haken Veel gevilte slofjes, kralen, mutsen sieraden bloemen etc.

Re: Kortingscode opening

7
regenboogschaap schreef:als je nog niks verkocht hebt, waarop baseer je de 'bestsellers' ?

TIP!
Daarnaast heb je op je website een taalfout:
De prijzen zijn inclusief BTW, u betaald geen verzendkosten
u betaalT (dit moet een T zijn, geen D) ik zou hier ook 2 zinnen van maken. Tweede deel zijn heeft niks met eerste deel te maken.
Bedankt voor de tips! Ik heb het veranderd.

Re: Kortingscode opening

8
water paul schreef:Wij hebben om mensen naar onze site te krijgen een kortingscode voor de opening, aangezien wij net geopend zijn.
Met deze kortingscode krijgen mensen 15% korting op de aankoopwaarde.
Deze actie geld voor de gehele maand Januari.

De kortingscode is: opening

Het werkt goed, mensen reageren er positief op!

Met vriendelijke groet,

Diederik Walhof
Een tip zet het op je homepage of is de actie alleen voor webwinkelforum bezoekers?

EDIT: Sorry de .gif werkte even niet bij mij op je website, zou het wel iets meer laten opvallen.

Re: Kortingscode opening

9
bartjuh schreef:
water paul schreef:Wij hebben om mensen naar onze site te krijgen een kortingscode voor de opening, aangezien wij net geopend zijn.
Met deze kortingscode krijgen mensen 15% korting op de aankoopwaarde.
Deze actie geld voor de gehele maand Januari.

De kortingscode is: opening

Het werkt goed, mensen reageren er positief op!

Met vriendelijke groet,

Diederik Walhof
Een tip zet het op je homepage of is de actie alleen voor webwinkelforum bezoekers?

EDIT: Sorry de .gif werkte even niet bij mij op je website, zou het wel iets meer laten opvallen.
Ik heb nu een apparte pagina met kortingscode, daar heb ik stap voor stap uitgelegd hoe je die kunt toevoegen