Grotere dozen goedkoop verzenden

1
Beste Lezer

Wij verkopen zo nu en dan weleens wat eetkamerstoelen online, komt niet supervaak voor.
Maar weet een van u misschien een manier om deze goedkoop naar de klanten te krijgen, de dozen zijn ca 110cm hoog x 80cm breed x 60cm diep. Maar deze maten zijn ongeveer, soms zijn ze iets groter soms iets kleiner.

Weet iemand misschien een vervoerder die dit zou kunnen bezorgen, voor een goede prijs?
En die niet moeilijk doet over het preciese gewicht en afmetingen, dit verschilt nogal.

Graag hoor ik van u, BVD.

Ferry

Re: Grotere dozen goedkoop verzenden

2
Is het handig om stoelen in dozen te verzenden? Lijkt me dat je dan een heel stevige (= dure) doos nodig hebt om het gewicht van de stoel te kunnen dragen.

Misschien even out of the box denken en is bijvoorbeeld een idee om de stoel in seal folie te verpakken in plaats van in een doos?

Voor het transport zoek je best een regionaal transportbedrijf. Zij kunnen vaak prima dit soort goederen door heel Nederland verzenden. Voor 1 stoel is het misschien wat duur maar als iemand een complete eethoek besteld dan zal het een stuk rendabeler zijn. Ik denk dat de bekende pakketdiensten je minder goed van dienst kunnen zijn met deze producten omdat de collo vaak overgeheveld worden van busje naar transportband naar vrachtauto etc.