[posters-kopen.nl] Feedback op bestaande webwinkel

1
Hallo

De webwinkel draait nu al een paar maanden lang, het gaat steeds beter maar ik weet zeker dat het nog veel beter kan en ik er nog veel meer uit kan halen, daarom vraag ik jullie feedback.

- Hoe is de lay-out?
- Structuur van de website? Navigeert het makkelijk?
- Nodigt het uit om te kopen?
- Hoe duidelijk is het? Vind je snel wat je moet zoeken..

Website: http://goo.gl/brRK

Graag ontvang ik feedback en tips over de webshop.

Alvast vriendelijk bedankt.

Re: Feedback op bestaande webwinkel

2
Om de tekst in je banner moest ik wel lachen.
"Vanaf 45 euro gratis verzendkosten"
Dus vanaf 45 euro mag ik gratis verzendkosten gaan betalen XD
Van het woord "gratis" zou ik "geen" van maken.

Ik vind in je navigatie het wordt poster teveel staan..
Je hebt een webwinkel waar je posters verkoopt, het moge dan duidelijk zijn dat het om posters gaat.. zou ik dus weglaten dus Abstract i.p.v. Abstract Posters.

Rechts onder staat bij nieuwsbrief naam en e-mail teveel naar rechts en te klein veld.

Al je producten hebben 0% BTW, hier krijg je zeker problemen mee als dit zo blijft.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

Re: Feedback op bestaande webwinkel

3
Is het handig om op de linkpagina links te plaatsen van andere postersites? Je geeft naar mijn idee de klant een nog grotere keuzemogelijkheid om niet alleen op jou site maar ook op die van de ander te shoppen.
Loods je hier niet klanten mee weg? Ik zorg er altijd voor dat de links die ik plaats niet hetzelfde product verkopen als ik.

Misschien zie ik dit verkeerd hoor. Het verbaast me wel vaker.

Re: Feedback op bestaande webwinkel

4
Bedankt voor de feedback tot nu toe.

Over de verzendkosten inderdaad, hier heb ik al vaker kritiek op gekregen. Helaas had ik de header al laten maken.. Dus dit zal ik ook zeker weglaten bij de volgende header.

Ik heb het overal in mijn menu staan omdat ik zo denk ik beter scoor in Google, ik weet niet of het slim is om het af te korten in verband SEO.

Even over de BTW Jelle, ik heb al mijn producten al inclusief vermeld? Is het een probleem als ik het zo vermeld in de webshop?

En Esther, ik kies mijn partners wel zorgvuldig uit en deze hebben toch een totaal ander assortiment en andere webwinkel. Dankzij deze partners heb ik mijn goede ranking op verschillende keywords wel te danken.

Allemaal al bedankt voor de feedback tot nu toe!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [posters-kopen.nl] Feedback op bestaande webwinkel

7
Webshop ziet er best oke uit!

Goed dat je de webwinkel keur op je site vermeld op een prominente plaats, zegt helaas weinig over de shop maar de bezoekers denken van wel dus is mooi meegenomen. Ik zou onder de webwinkel keur ook nog het iDEAL logo plaatsen, het staat wel in de tekst maar dat lezen veel mensen niet.

Denk nog wel even over een SSL certificaat die verplicht is.
https://www.firemultimedia.nl