Nieuw op dit forum.

1
Goeiemiddag,
Ik ben hier nieuw op dit forum. Ik ben al een ganse tijd bezig met mij voor te bereiden om een E-commerce op te starten in België (en omstreken). Ik ben op zoek naar mensen die mij daarbij willen helpen. Ik ben reeds zelfstandige in een gans andere branche, maar wens nog deze E-commerce bij te nemen. De branche waar ik nu al 22 jaar in zit zijn auto's en alles wat zich daarrond bevindt. Ik ben er nog niet goed uit of ik in deze branche een E-business zou beginnen of in gans iets anders. In mijn eigen branche is het moeilijk om iets te beginnen in E-commerce. Daarom wil ik jullie allen bij deze eens jullie mening vragen. Ik heb een opleiding genoten als etalagiste-publiciteit. Ik had dit altijd graag gedaan, maar doordat mijn ouders geen opvolgers haddden om hun zaak verder te zetten ben in in de autobranche terechtgekomen, m.a.w. ik ben er in geboren. Daarbij heb ik ook boekhouden enz... gedaan alsook bedrijfsbeheer. Ik werk al gans mijn leven in de autobranche en ken dus ook een auto van kop tot teen. Nogthans zou ik graag in een gans andere branche iets starten, namelijk in de mode. Omdat mode mij altijd geïnteresseerd heeft, zou ik dit misschien alsnog willen bijnemen. Een joint venture zie ik ook wel zitten. Graag jullie mening aub.
Alvast bedankt voor alle antwoorden.

Re: Nieuw op dit forum.

2
Leuk. Ik heb misschien wel interesse. Vind de Gans geweldig en ken er inderdaad nog geen webshop in dus ehh.... 'Gouden ei' gevonden denk ik.

Maar even serieus. Hoe zie je dit voor jezelf voor je? Je verwacht hier dat iemand zomaar zaken gaat doen met iemand die zegt de branche, product en markt nog niet te kennen?

Los daarvan ben je natuurlijk zeer welkom op dit forum om dat verder vorm te gaan geven. Mocht je nog geen haast hebben met je concept dan kom er via de berichten op dit forum t.z.t. ongetwijfeld uit. Welkom!
Nu op mijn weblogs:

Re: Nieuw op dit forum.

3