Re: Beup ervaringen

91
Ach kom op zeg...is dit de volgende stap? Gewerkt bij BeUp....right.

Sorry Dirkjan maar dit topic en deze lui komen mij ontzettend mijn strot uit. Ik weet dat het geen verplichting is om op dit forum te komen maar dit wordt er niet leuker op....
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Beup ervaringen

92
Waarom is het niet aannemelijk dat hij bij BeUp heeft gewerkt?

Kan me goed voorstellen dat zo'n bedrijf dat mensen zo agressief benaderd, van die " boiler room" praktijken hanteert.

Bovendien er zijn zat topics die ik oversla, dus je kan gewoon op het forum blijven komen en dit topic overslaan toch?

Ik denk dat het goed is voor de mensen die wel eerst bedrijven googlen voordat ze er zaken mee doen, dit soort berichten ook lezen.

Re: Beup ervaringen

93
Jullie gaan er allemaal maar vanuit dat zij de waarheid spreken maar is dat ook zo? Kunnen ook meerdere mensen zijn met de handen op 1 buik. Met zijn allen een bedrijf de grond in trappen.

Ze moeten maar eerst met bewijzen komen en mochten ze gelijk hebben tsja dan is BeUp fout bezig maar zo is het erg makkelijk natuurlijk. Ik vind daar dit forum niet voor bedoeld eerlijk gezegd.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Beup ervaringen

94
Mark73 schreef:
Hoe aanlokkelijk een aanbieding ook is, teken nooit zonder de antecedenten/referenties van een bedrijf te hebben nagetrokken! Google first.
Perfect advies voor mensen die nog niet met welk bedrijf dan ook in zee zijn gegaan.

Ook handig advies voor Peter Pastoor, voordat hij de zure ervaringen van bedrijfjes die zich gedupeerd voelen door BeUp in twijfel trekt. Kijk maar even als je googled op "goede ervaring met Beup" waar je uitkomt...

Overigens levert zo'n zure ervaring ook weer wat op. Leuke contacten bijvoorbeeld, beter inzicht in welke acquisitie werkelijk nodig is voor je eigen bedrijf. Inzicht in Nederlandse wetgeving en een advocaat die recent een rechtzaak van BeUp gewonnen heeft en die ik tegelijkertijd nooit meer nodig zal hebben.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Beup ervaringen

95
Even de relevantie van dit draadje met dit forum.

BeUp benadert actief starters voor Google AdWord campagnes. Onder deze starters zijn ook veel webwinkeliers (zie jurisprudentie).

Of abc wel of niet bij beup gewerkt heeft laat ik in het midden. Zijn argumenten kloppen helaas niet en een advocaat heeft er niets aan.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Beup ervaringen

96
Mijn argumenten kloppen niet???
http://www.google.com/intl/nl/adwords/t ... ypartners/

Ik heb niet bij BeUp gewerkt? Zal ik even wat contracten, promotiemateriaal, loonstroken laten zien?
Ik wil geen namen noemen, omdat ik dan bijna zeker weet dat dit topic wordt verwijderd.
Maar de commerciele directeur is van Turkse afkomst en de manager van Oirschot een Nederlandse man die pas geleden een hartaanval heeft gehad.

BeUp is onderdeel van Proximedia.
En hebben een kantoor in Oirschot, Utrecht, Ijsselstein en Amersfoort.
De vertegenwoordigers zijn onderverdeeld over 2 kantoren
1 Oirschot
2 Amersfoort

De vertegenwoordigers bellen zelf om afspraken te maken op maandag en woensdag. De overige dagen bezoeken zij deze klanten.


Proximedia zit onder andere gevestigd in Belgie, Frankrijk en Nederland.

Maar geloof me maar niet. De argumenten die ik heb genoemd zijn door google opgesteld. Dus niet zeggen dat het niet waar is. Lees de link maar eens goed door!

Groetjes

Re: Beup ervaringen

97
Voor de mensen die beweren dat je niet kunt annuleren na ondertekening binnen 8 dagen.

De nieuwe groepsverantwoordelijke van kantoor Amersfoort heeft afgelopen 7 annuleringen gehad in 4 weken tijd.

Kreeg ze op haar kop voor, omdat ze teveel (onjuiste) informatie aan de klant gaf waardoor de klanten argwaan kregen en op onderzoek gingen.

Oh ja en dit meisje is ook van Turkse afkomst.

De vertegenwoordigers zijn bijna allemaal Turks of Marokkaans. Er zit een enkele Nederlander bij.
In mijn korte periode bij BeUp zijn er 12 vertegenwoordigers die of ontslag namen of werden ontslagen.

Re: Beup ervaringen

98
Al die callcenters moeten ze ook gewoon afschaffen.

Stuur maar een nette brief en dan beslis ik wel of ik mee wil helpen aan het succes van beup of niet. Ik zal dan ook nooit iets afsluiten via de telefoon. Slechts op eigen initiatief, bijvoorbeeld voor het verlengen van mijn abbonement bij tmobile of iets dergelijks.

Re: Beup ervaringen

99
abc schreef:Mijn argumenten kloppen niet???
http://www.google.com/intl/nl/adwords/t ... ypartners/

[...]

Maar geloof me maar niet. De argumenten die ik heb genoemd zijn door google opgesteld. Dus niet zeggen dat het niet waar is. Lees de link maar eens goed door!
Je argumenten zijn op zich juist, maar helpen gedupeerden helaas niet. Ze zijn formeel alleen relevant voor de relatie tussen BeUp en Google, en klanten van BeUp staan daar als derden buiten. In het gunstigste geval knikkert Google BeUp uit het partnerprogramma, maar dan is het nog maar de vraag of gedupeerden onder hun wurgcontracten kunnen uitkomen: ze hebben immers een overeenkomst met BeUp, niet met Google.

Re: Beup ervaringen

100
abc,

ik heb mijn contract binnen twee uur opgezegd. Daarop kreeg ik een brief van Beup dat men niet akkoord ging. Vervolgens heb ik binnen 5 dagen aangegeven dat ik beroep deed op jurisprudentie van de colportagewet. Aangetekend, per mail en per gewone brief. Daarop kreeg ik wederom het antwoord van Beup dat ze niet akkoord waren met het ontbinden van het contract.
Vervolgens ben ik naar een advocaat gestapt. Op zijn lange brief met daarin ook het verzoek dat verder contact via hem zou lopen, kreeg ik ondanks dat verzoek toch persoonlijk antwoord van de directeur. De inhoud is hieronder kort samengevat:
Dus om een lang verhaal kort te maken, wij doen doorgaans geen zaken met ondernemers die niet achter ons product staan maar in uw geval geeft u mij weinig aanleiding om ook hier inschikkelijk te zijn.
Ik heb mijn 'geval' vergeleken met dat van anderen die binnen 8 dagen hadden opgezegd en van wie het wel door Beup geaccepteerd werd. De werkwijze van de vertegenwoordiger was herkenbaar. Het idee van misleiding en de druk waaronder getekend was ook.

Ik ben niet snel voor één gat te vangen. Er leiden meer wegen naar een oplossing. Maar frustrerend en tijdrovend is het wel.

Re: Beup ervaringen

101
Beste Petra,

Ik ben erg blij dat jij dus laat zien dat het wel kan! Maar het is en blijft een commercieel bedrijf en die zullen er in het begin alles aan doen om je te behouden, want je brengt geld binnen!

Je kunt de vertegenwoordigers eigenlijk vrij weinig kwalijk nemen, want ze worden continue onder druk gezet. Wie schrijft die blijft.

Als Beup meer ervaren vertegenwoordigers had en eerlijker tegenover de klant zou zijn is het geen eens zo een slecht bedrijf.
Zo ben ik een keer bij een klant op bezoek geweest en liet ik haar de "printscreens" zien op de woorden waar ze dus niet op gevonden werd. Ze wilde dus wel gevonden worden en ze was het overal mee eens. Ik dacht dat ik die op papier zou zetten, mevrouw keek me aan en vertelde me doodleuk dat ze al ruim een jaar lid is van Beup, meerdere malen hierover heeft gebeld en nog steeds niets aan gedaan is. TRUE STORY!

Als het bedrijf nou echt actief bezig zou zijn met de optimalisatie van de campagne, geen mondelinge valse beloftes maakt en de klant "bedenktijd" zou geven dan zou het een top bedrijf zijn.
Helaas is dit niet het geval en heel veel mensen weten geen eens wat ze ondertekenen. Afgelopen jaar zijn er minstens 700 contracten getekend. En volgens mij waren die slechts alleen van kantoor Amersfoort. En geloof me, heel erg veel mensen willen annuleren.
Door het script wat Beup hanteert, wordt je eigenlijk gehersenspoelt.

Als jullie verdere vragen hebben kunnen jullie mij gerust mailen etc. Ik help jullie graag.

Re: Beup ervaringen

102
Beste,

Heb net uurtje geleden een contract getekend, Zijn er nu mensen met goede ervaringen met dit bedrijf ? Werd me toch een partij duizelig net na het lezen van deze reacties :shock:
Als ik mijn contract wil ontbinden hoe kan ik dit dan het beste doen en zijn er al mensen die dit met succes gelukt is ?

Met vriendelijke groet,
Benji Barends

Re: Beup ervaringen

103
Dit topic gaat dicht want hij is al best een eigen leven gaan leiden. Vele anonieme accounts kwamen hier berichten plaatsen die nogal tegen smaad en laster aan zaten, zo niet dat gewoon waren. Vanaf het eerste bericht door een anoniem account is alles in dit topic, zo'n 70 tot 80 berichten, verwijderd door mij. Deze berichten staan geparkeerd in een speciaal archief op dit forum.

Er is een nieuw topic geopend. Daar mag gereageerd worden door mensen die concrete ervaringen willen delen, onderbouwd met feiten.

Update 2014: ik heb de berichten weer teruggeplaatst. Ik heb de 'anonieme' accounts nagetrokken en de meesten kon ik prima herleiden naar bestaande mensen die bijvoorbeeld bij BeUp gewerkt hadden. We houden echter wel het nieuwe topic aan voor nieuwe reacties.