Ervaring met beslist.nl

1
Om meer potentiele kopers te krijgen zat ik eraan te denken om met beslist.nl in zee te gaan. Die werken met cpc vanaf 10 cent. Heeft iemand hier ervaring mee? Beslist.nl gaat nu zelfs adverteren op tv dus zullen steeds bekender gaan worden.

Voor aanmeldkosten heb ik nog niets ontvangen van beslist.nl

Groeten toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Ervaring met beslist.nl

2
Je wordt al een tijd doodgegooid met reklame van Beslist inderdaad.. hier in Amsterdam tenminste hangt op bijna elke abri een biljet.

Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om me bij een van die vergelijkingssites aan te melden. Punt is dat ik eerst mijn Google analytics wil doorgronden omdat het wel zaak is natuurlijk goed te kunnen uitzoeken of die kliks van die sites ook wat opleveren.

Wat ik begrepen had kun je elk moment er mee stoppen. Dus mocht je na een x aantal weken of maanden gek worden van de hoeveel kliks en geen verkopen dan kan je er dus gewoon mee stoppen. Dat vind ik wel een voordeel.

Re: Ervaring met beslist.nl

4
De resultaten die voortkomen uit Beslist.nl vallen heel erg tegen ten opzichte van andere methodes om je shop onder de aandacht te brengen. De kosten zijn veel en veel te hoog in verhouding met de omzet die daaruit voortkomt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaring met beslist.nl

7
Vanaf 1 juni kan een webwinkel zich ook gratis aanmelden op Beslist.nl met een startersaccount: http://cl.beslist.nl/

Naast het startersaccount is er ook de PRO-account, waar je een tegoed van 600 euro in clicks kan kopen. Dit zorgt voor betere zichtbaarheid en betere posities op Beslist, waardoor je meer clicks naar je webwinkel krijgt.

Bekijk hier de verschillen tussen het startersaccount en het PRO-account:
http://cl.beslist.nl/info/shop_mogelijkheden.html

Re: Ervaring met beslist.nl

8
kijk eens op http://www.prijsgezocht.nl

Ze zijn nog niet gelanceerd maar alles is wel gratis dus geen kosten per klik of inschrijfkosten

Teven kun je je ook aanmelden bij google shopping. Is ook gratis.

Waarom ergens aanmelden wat veel kost en uiteindelijk weinig opbrengt als er ook een andere manier is. Je weet wel die van Gratis

Re: Ervaring met beslist.nl

9
Tip, promoot zoiets pas als het echt online is. Twee maanden van te voren heeft geen enkele zin. Zou zelfs kunnen zijn dat het negatief uitpakt. Omdat je wordt herinnerd als die site die helemaal nog niet goed werkte.

Re: Ervaring met beslist.nl

11
Ik zit toevallig met hetzelfde. Bij Beslist is het erg fijn dat je niet voor ieder artikel gelijk een 10 cent cpc link hoeft te plaatsen, maar voor het gros gebruik kunt maken van de gratis links. Al denk ik dat ik wel die 10 cent per klik ga doen, want als mensen echt op zoek zijn en ze klikken er op zijn ze al een eind op weg natuurlijk en hoef ik ze alleen nog maar over de streep te halen om de aankoop te doen.

Iemand nog andere goede vergelijking sites?
DirectGame.nl - Dé webshop voor gamers!

Re: Ervaring met beslist.nl

12
De site van beslist.nl is goed en wordt veel bezocht door hun TV reclames.
Maar.........
Beslist.nl hanteert een vreemde manier voor het bepalen van het aantal (wat zij noemen) clicks.
Zij registreren nog meer clicks dan het totale aantal bezoekers van mijn site.
Volgens mijn Apache log rekent beslist.nl 3-4 keer teveel clicks.
Daardoor rijzen de kosten de pan uit.
Mijn gehele winst ging naar beslist.nl
Mijn advies: Niet mee in zee gaan. Of zet onmidellijk je CPC biedingen uit.

Re: Ervaring met beslist.nl

13
Die indruk had ik ook. Daarom ben ik ermee gestopt. Toen mijn producten al lang en breed van de site waren had ik volgens Beslist nog steeds clicks en kreeg ik ook een eindfactuur hiervoor :shock: Wel kreeg ik een hoop klanten op mijn site via Beslist, dus daar was het prima voor. Maar de kosten werden mij te hoog (ook door diverse forse prijsverhogingen die zij regelmatig doorvoerden). Inmiddels krijg ik ook veel bezoekers via Google Shopping en die clicks kloppen wel. Is ook goed te controleren. Daar ben ik wel tevreden over.

In deze topic wordt er gediscussieerd over het nieuwe beleid van Beslist. Kan het dan ook niet meer aanraden.