Beste Will en Ward
Bedankt voor de reacties tot nu toe, zijn zeer duidelijk en ben er blij mee.
Heb bewust gekozen voor geen tekst op de homepage omdat als ik zelf wat koop ik liever gelijk de producten zie, maar zal er toch eens over gaan nadenken. Het assortiment wordt zeker uitgebreid ben er druk mee bezig.
De foto's op de homepage zijn te klein. Mooi houten speelgoed verkoop je met mooie foto's. Ze nodigen niet uit tot doorklikken, weg bezoeker.
zal eens kijken of ik 2 ipv 3 fotos naast elkaar zet dan worden ze wat groter, en mischien toch maar een fotograaf inhuren.
Met de aanbiedingen ben ik bezig om daar iets van te maken hetzij geen verzendkosten of korting etc .
De productbeschrijvingen zijn soms te veel intern productgericht op fysieke eigenschappen
Met de productbeschrijving heb je denk ik wel gelijk, de gedachte erachter was om mensen te laten weten waar het van gemaakt is en hoe groot het was, heb mischien iets te veel door mijn eigen bril gekeken.
Je laat voorraden zien (prima), alleen is je assortiment erg klein en heb je meestal maar 2 of 3 exemplaren op voorraad. Daarmee is voor kopers al gauw duidelijk dat dit een hele kleine webwinkel is. Dat kan ze afschrikken.
Dat mijn assortiment klein is dat klopt, daar ben ik me van bewust, ben dus ook druk bezig om nieuwe artikelen uit te werken, maar dit is een tijdrovend werk, maar ik probeer iedere week of 2 weken een nieuw product klaar te hebben en deze online te zetten, dus het gaat wel groeien
Uw IP-adres is ..." in de footer zou ik vervangen door je bedrijfsnaam, adres, KvK-nummer en contactgegevens.
ga ik volgende week meteen laten veranderen
De verzendkosten worden te laat weergegeven. Alle kosten, waaronder verzendkosten en transactiekosten, moeten duidelijk zijn voordat je een klant laat afrekenen. Aangezien in het winkelwagentje niet duidelijk is wat je nu precies moet gaan betalen, zullen bezoekers ook hier afhaken.
ga ik mee aan de slag om te zien hoe dit anders/duidelijker kan
Je moet minstens één mogelijkheid voor achteraf betalen aanbieden. Dat kan een levering onder rembours zijn, maar die gaat helaas verdwijnen. Alternatieven zijn vragen om een aanbetaling van niet meer dan de helft of contant betalen bij afhalen.
ga ik aan werken
Verder spreekt de lay-out me niet zo aan, maar dat is een kwestie van smaak. Het feloranje van een prijsvechter zou ik vervangen door neutralere aardekleuren die dichter bij hout als natuurproduct liggen.
Is inderdaad een kwestie van smaak, wilde een rustige overzichtelijke site, is het wel geworden denk ik maar je hebt gelijk het kan nog wel iets opgeleukd worden, gaan we eens even over nadenken.
Een ander vraagje, hoe kom je eigenlijk aan CE-markering, kost dat niet hopen geld?
Heb vorig jaar in groningen een cursus ce-markering gevolg en kan dit nu zelf toepassen, is wel even werk maar je bespaart je zelf € 500 per artikel.
En de Nen71 normen kun je tegen betaling downloaden.
http://www.despeelgoedmaker.nl