Re: Klanten beginnende webwinkel

4
2 uur (!!) nadat de internet kassa, toen nog alleen iDeal, geactiveerd was, kregen wij onze eerste order van een wildvreemde binnen. We hadden toen nog 0 aan marketing gedaan, de site was al wel een week online en werd in die week ingevuld. Waarschijnlijk dus toeval dat hij via Google onze site vond en besteld had.
Daarna druppelden de bestellingen langzaam binnen, soms wel 5 per week in de eerste maand.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Klanten beginnende webwinkel

6
4 dagen duurde het bij mij. Ik had toen zelfs nog een gratis versie van mijnwebwinkel dus met google advertenties e.d. maar er werd toch besteld. Ik heb (nu nog steeds) geen eens iDeal of een internetkassa en toch komen er regelmatig bestellingen binnen. Ondanks deze grote drempel (dus geen internetkassa) heb ik wel behoorlijk wat klanten.

Vanwaar deze vraag? Hoe zit het bij jou dan TS?
http://www.seebuyplay.nl

Re: Klanten beginnende webwinkel

7
Ruudd schreef:
Vanwaar deze vraag? Hoe zit het bij jou dan TS?
Ik was erg benieuwd, aangezien mijn webwinkel 2,5 dagen online was en geen klanten had. Natuurlijk is dat ook nog niet zo heel lang, maar toch ik heb net mijn eerste orders binnen gekregen!

Re: Klanten beginnende webwinkel

8
bij mij ging het ook vrij snel...kan het me eerlijk gezegd niet meer exact herinneren...maar zeker een paar bestellingen de eerste week. Maar mijn producten zijn goedkoop en specifiek (voor een paar euro kun je al materialen kopen...weinig risico dus)
http://www.regenboogschaap.nl alles voor vilten, (antroposofische)poppen maken, breien, haken Veel gevilte slofjes, kralen, mutsen sieraden bloemen etc.

Re: Klanten beginnende webwinkel

9
Nog voor we echt open waren. Heel bizar was dat. Waarschijnlijk via Google binnen gekomen want het was geen bekende voor ons.
Mijn zus baalde overigens wel hiervan; zij wilde zo graag de allereerste order bij ons plaatsen..... :)

Re: Klanten beginnende webwinkel

20
Binnen enkele uurtjes, vriendin wilde eerste zijn en dat was net gelukt, want al vrij rap na die bestelling volgenden er meer diezelfde dag, waarvan ook twee onbekenden :)

In het begin hadden we niet elke dag een bestelling nog, dat heeft wel een paar weken/maanden geduurd.