adsl en een webwinkel.

1
welke internetverbinding hebben jullie? alleen via de kabel, of ook via ADSL ?

is ADSL via KPN goed te doen? i.v.m upstream ?

dit vraag ik omdat ik zit te denken om i.p.v via de kabel op ADSL over te stappen.

ik snpl wel dat dit erg regio gebonden is. maar wat prefereren jullie?

Re: adsl en een webwinkel.

2
Voor een webwinkel maakt het niet heel veel uit wat voor verbinding je hebt. Zo'n beetje elke particuliere verbinding is tegenwoordig snel genoeg om plaatjes en filmpjes te uploaden naar je site.

Re: adsl en een webwinkel.

3
Belangrijker is dat je niet een halve dag of langer zonder internetverbinding en e-mail komt te zitten.

Als je toch overstapt (hoeft misschien helemaal niet) overweeg dan meteen IP-telefonie.
StoreCore.io

Re: adsl en een webwinkel.

4
Op mijn locatie was (helaas) alleen KPN office DSL mogelijk. In de praktijk snel genoeg maar de upload is niet super snel ivm bij mij thuis waar ik het Ziggo alles in 1 plus pakket heb.

Wel moet ik zeggen dat het internet van KPN het bijna altijd doet, ik heb wat problemen gehad met een modem, maar na een paar belletjes kwamen ze direct een nieuwe installeren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: adsl en een webwinkel.

5
Gewoon XS4ALL pakken. Kost wat meer maar dan werkt het ook gewoon fatsoenlijk. Iets waar ik zowel zakelijk als prive voorstander van ben.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!