Hi!
Het komt wel eens voor dat klanten meer producten naar ons retourneren dan zij besteld hebben. Hoe gaan jullie hier mee om?
Re: Meer producten retour dan besteld
2Als het bol orders betreft, dan kan je dat melden bij bol.com.
Re: Meer producten retour dan besteld
3En wanneer het niet een Bol.com bestelling betreft? Dat is in dit geval zo

Re: Meer producten retour dan besteld
4Bijzonder...
Ik zou contact opnemen met de klant en aangeven dat alleen de producten die bij jou gekocht zijn gecrediteerd kunnen worden.
Als de klant de overige producten retour wilt, kan je aanbieden om deze terug te sturen en de kosten hiervoor in mindering te brengen op de credit nota.
Ik zou contact opnemen met de klant en aangeven dat alleen de producten die bij jou gekocht zijn gecrediteerd kunnen worden.
Als de klant de overige producten retour wilt, kan je aanbieden om deze terug te sturen en de kosten hiervoor in mindering te brengen op de credit nota.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Meer producten retour dan besteld
5Dat is inderdaad wel een goede, bedankt voor het meedenken!Mick schreef: Bijzonder...
Ik zou contact opnemen met de klant en aangeven dat alleen de producten die bij jou gekocht zijn gecrediteerd kunnen worden.
Als de klant de overige producten retour wilt, kan je aanbieden om deze terug te sturen en de kosten hiervoor in mindering te brengen op de credit nota.
Re: Meer producten retour dan besteld
6Als het werkelijk zo vaak voorkomt, misschien ook in je algemene voorwaarden opnemen dat je de producten op kosten en verantwoordelijkheid van de klant zal terugsturen of gratis zullen vernietigd worden.
Re: Meer producten retour dan besteld
7Nooit meegemaakt maar het lijkt me niet zo'n fijne situatie. Het kost je zelf al veel tijd om een retour te verwerken en dan krijg ook nog een ongevraagd extra producten waar je niks aan hebt.
Ik zou de verzendkosten die jij maakt om het betreffende product terug te sturen verhalen op de klant
Ik zou de verzendkosten die jij maakt om het betreffende product terug te sturen verhalen op de klant