[riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

1
Ik heb onlangs de volgende webshop: http://www.riffix.nl overgenomen van iemand anders. Ik heb hem even een week offline gehaald om wat kleine aanpassingen te doen en alle verwijzingen naar de vorige eigenaar te verwijderen en te vervangen door verwijzingen naar mezelf.

Nu ben ik wel benieuwd wat jullie van deze webwinkel vinden.

Graag reacties.

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

2
Een mooie overzichtelijke site, alleen mis ik een aantal dingen

-Waar zijn je algemene voorwaarden?
-Ik vind persoonlijk de informatie een beetje te weinig. Wat zijn vb. de kosten voor verzenden etc. Hoe verloopt de retour prrocedure.

-Soms zie ik staan: dit product is niet uit voorraad leverbaar. Geef de klant wat meer informatie vb. wanneer het wel weer op levertijd is.

Ik hoop dat je iets kunt met mijn feedback!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

6
Ilse2010 schreef:-Waar zijn je algemene voorwaarden?
-Ik vind persoonlijk de informatie een beetje te weinig. Wat zijn vb. de kosten voor verzenden etc. Hoe verloopt de retour prrocedure.

-Soms zie ik staan: dit product is niet uit voorraad leverbaar. Geef de klant wat meer informatie vb. wanneer het wel weer op levertijd is.
- Kosten voor verzending kom je tegen bij het bestellen en daarna moet je de bestelling nog een keer bevestigen dus dan kan je eventueel nog cancelen
- Retour procedure krijg je een uitgebreide uitleg van bij je bestelling

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

7
Meesleepbeest schreef:Waarom geen garantie op Riffix earphone producten? En denk je dat je dat hard kan maken wettelijk gezien?
Slordig je hebt helemaal gelijk. Heb het gelijk even veranderd je hebt natuurlijk ook gerantie op de producten in de catagorie "Riffix earphone".

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

8
eentje schreef:Het hele juridische gedeelte klopt niet. Dus je geeft de klant de maximale wettelijke bescherming en voordelen die de klant maar kan krijgen.
Deze snap ik niet helemaal? Ik geef mijn klanten inderdaad de wettelijke bescherming die ze maar kunnen krijgen. Voor wat betreft de producten in de catagorie "Riffix earphones" al verklaard in een eerdere post dat was een foutje.
eentje schreef:Verder scherm je wel met het logo van PayPal maar bied je die betalingsoptie niet aan en ik durf te betwijfelen dat je met UPS verstuurt.
Heb ik inmiddels aangepast klanten kunnen nu ook via Paypal betalen. Wat betreft UPS buitenlandse klanten krijgen hun pakket echt met UPS en binnenlandse klanten met TNT.

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

9
Ward schreef:Er lijkt haast een bug in je bestelsysteem te zitten. Je kunt uitsluitend betalen met iDEAL, ook als Belgische klant. Geen PayPal, geen Bancontact / Mister Cash voor Vlamingen en ook geen (wettelijk verplichte) mogelijkheid om achteraf te betalen.

Afbeelding
Paypal toegevoegd

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

10
Kort door de bocht, ik zou hier nooit wat kopen, je bent gewoon te vaag in je info. Geen retour procedure etc.

Zeggen dat men die krijgt bij de bestelling is gewoonweg onzin. Dat zeg je hier nu maar dat weet een klant op jouw site niet.

AV is gewoon iets wat je op je site moet zetten, dat is gewoon verplicht.

Re: [riffix.nl]Wat vinden jullie van deze webwinkel

11
NetWork schreef:
eentje schreef:Het hele juridische gedeelte klopt niet. Dus je geeft de klant de maximale wettelijke bescherming en voordelen die de klant maar kan krijgen.
Deze snap ik niet helemaal? Ik geef mijn klanten inderdaad de wettelijke bescherming die ze maar kunnen krijgen. Voor wat betreft de producten in de catagorie "Riffix earphones" al verklaard in een eerdere post dat was een foutje.
eentje schreef:Verder scherm je wel met het logo van PayPal maar bied je die betalingsoptie niet aan en ik durf te betwijfelen dat je met UPS verstuurt.
Heb ik inmiddels aangepast klanten kunnen nu ook via Paypal betalen. Wat betreft UPS buitenlandse klanten krijgen hun pakket echt met UPS en binnenlandse klanten met TNT.
Wat ik bedoel is dat je geen algemene voorwaarden op een makkelijke manier toegankelijk maakt voor je klanten dus alle 'straf' clausules die de wetgever bedacht heeft voor webwinkeliers die niet aan de wet kopen op afstand voldoen zijn op jou van toepassing.

Dit houd onder andere in dat ik nu iets bij jou kan bestellen en na 89 dagen zonder opgave van reden aan jou kan retourneren.

Gelukkig worden de buitenlandse klanten niet belazerd die krijgen met UPS... alleen de Nederlandse klant voelt zich lichtelijk opgelicht. Verwachten zo'n mooi bruin busje van de maatschappij die bekend staat omdat ze netjes met de spullen omgaan maar nee de postbode belt aan... met een pakketje met de earphones....
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl