TNT "Manco distrubutie"

1
Heeft iemand enig idee wat dit inhoud?

Is de TNT het pakket kwijt? of is het iets anders?

De TNT is namelijk al om 18:00 gesloten voor telefonisch contact...

Re: TNT "Manco distrubutie"

2
Op dit moment zijn ze hem inderdaad kwijt. Of en wanneer ze hem terug vinden is de vraag.

Het kan nogal wat oorzaken hebben, van de band gevallen, echt kwijt, verkeerd gesorteerd, verkeerd distributiecentrum etc. etc.

Waar in het process staat het? Is hij reeds gesorteerd? Het is vaak een vrij algemene aanduiding voor pakjes die niet op de plek zijn waar ze horen te zijn.

Re: TNT "Manco distrubutie"

3
Wat ik zo zie is hij:

16.02: Zending is aangemeld;
16.02: Zending gesorteerd in sorteercentrum;
17.02: Zending gesorteerd in sorteercentrum;
17.02: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende dag;
19.02: Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.

Hij zou dan toch ergens bij hun moeten zijn aangezien hij 2x gesorteerd is lijkt me.

Re: TNT "Manco distrubutie"

4
Mocht het pakket nog niet terecht zijn inmiddels, dan kan je een kleine vergoeding krijgen van de TNT. Dit is meestal de verzendkosten die je betaald hebt. Mocht het pakket verzekerd verzonden zijn, dan vergoeden ze de (inkoop) waarde van de artikelen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: TNT "Manco distrubutie"

6
1.Bij TNT gemeld 2.Bij TNT gesorteerd 3.Bij TNT distributie 4.Aflevering


14.04.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar -----------> 1
14.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum-------> 2
14.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum-------> 2
15.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum-----------2
15.04.2011:
Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.-------> 3

nummers laat ik zo zien want daarboven heb ik zo de nummers staan zo kan je zien wat bij wat hoort