Hulp aangeboden

1
Hallo,

Mijn naam is echt gewoon Lars Mennen en u kunt mij gewoon googlen. Door de economische recessie van de laatste tijd ben ik eigenlijk al vrij lang werkzoekend en had ik vrij veel tijd over. In de tijd die ik over had heb ik me bezig gehouden met het opzetten van social media voor kleine groepen (+/- 250 deelnemers) en daarnaast het opzetten van een e-commerce site met Drupal, de andere webshops waren meestal of te complex of te prijzig. Daarvoor en tijdens deze trajecten heb ik me al bezig gehouden met google-analytics en ik heb in mijn netwerk ook nog wel mensen met verstand van seach engine optimization. Van huis uit ben ik bedrijfs-econoom dus van dat soort zaken weet ik ook wel wat. Daarnaast heb ik zo'n 10 jaar IT (erp-systemen/databases/internet) ervaring. Eigenlijk ben ik dus vrij breed inzetbaar.
Afhankelijk van de complexiteit kan ik wel een simpele webwinkel leveren vanaf ongeveer € 500.-, mits er natuurlijk al een domein etcetera is. Vooralsnog heb ik geen inschrijving bij de kamer van koophandel, maar ja, als ik mijn eerste opdracht binnen heb, kan ik die inschrijving ook wel betalen. Overigens woon ik in Amsterdam maar met de trein kom ik een heel end.

Nou ja, als ik u ergens mee kan helpen, dan lees of hoor ik dat wel.

http://twitter.com/#!/drslhj