Minimum bestedings bedrag enkel bij bezorging

1
Goedemorgen Allen,

Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Dave en ik ben eigenaar van een slagerij, en een daarbij horende webshop.
Daarover gaat mijn vraag.

Tot nu toe konden mijn webshop bestellingen enkel afgehaald worden. Daarvoor heb ik geen minimum bestedingsgedrag ingevoerd. Maar nu wil ik daarnaast zelf gaan bezorgen. Om die reden wil ik een minimum bestedingsgedrag invoeren en ook verzendkosten van een bepaald bedrag(enkel bij de bezorg optie). Dit verzend bedrag vervalt dan vervolgens weer na een bepaald bestedingsgedrag.
Dus afhalen=geen bestedingsgedrag
En bezorgen= minimum bedrag van €50,- en €3,95 bezorgkosten. Na besteding van €100,- vervallen de bezorgkosten

Ik heb een bedrijf die dit voor mij allemaal regelt, maar zij geven aan dat ze voor bovenstaande vereisten van mij geen scripts of plug-ins kunnen vinden.
Ik kan me dit haast niet voorstellen en hoop dus dat jullie hier misschien wel een oplossing voor weten, die ik dan kan doorgeven.

Bij voorbaat alvast dank voor het meedenken🙌🏻
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.