(www.soulmadeshop.com) -handgemaakt- feedback?

1
Ik heb nu bijna 2 maanden een webwinkel geopend bij mijnwebwinkel.nl .
Ik heb hier voor gekozen omdat het mijn eerste webwinkel is en ik vond de andere webwinkels die er als referentie bij stonden ook heel leuk. De site is in het engels omdat ik in Griekenland woon en ik dan een breder publiek kan aanspreken.

De bedoeling van de website is dat mensen mooie handgemaakte kadootjes kunnen kopen.

Het aantal klanten is spijtig genoeg niet zo hoog, ik vind het wel spannend om hier feedback te vragen maar doe het zodat ik kan veranderen wat nodig is.

Alvast bedankt!
Ilse
http://www.soulmadeshop.com

Re: (www.soulmadeshop.com) -handgemaakt- feedback?

3
Ik mis een aantal onderdelen, zoals klantenservice, algemene voorwaarden e.d.
Het gebruikte lettertype komt op mij een beetje ouderwets over. In je producten zie ik heel veel kleur, dit mis ik wel op de homepage, deze is erg grauw. Om meer bezoekers te trekken, moet je zorgen dat je een betere positie in google krijgt en ik denk dat je hiermee het beste kan beginnen door het toevoegen van uitgebreide content. De product omschrijvingen zijn erg summier.

Om de één of andere rede heb ik moeite om bij de producten te komen, en dit zou voor veel mensen denk al een punt zijn om af te haken.

Verder leuke producten die je aanbied.

Re: (www.soulmadeshop.com) -handgemaakt- feedback?

4
Alvast bedankt voor de feedback! Laat maar komen!

Algemene voorwaarden en klantenservice zal ik zeker toevoegen, en ook de content uitbreiden.
Een etsy winkel heb ik niet, maar ik zal het zeker eens bekijken. Ik heb in het begin foto`s op een wit vlak oppervlak gemaakt maar vooral de zilveren juweeltjes kwamen daar niet goed op uit, doe ik dan iets fout?

Ik had de website sober gehouden met het idee de klanten niet af te leiden en hun aandacht op de producten te brengen, mischien ben ik hier iets te ver in gegaan.
Het lettertype vond ik juist leuk, het doet me aan een oude typemachine denken (ja wel ouderwets) ik dacht dat dit wel paste bij handgemaakte producten. Maar ik zal zeker eens een paar andere lettertypes proberen!

Is het dan beter dat ik de onderverdeling man-vrouw-kind weglaat zodat je onmiddelijk op de producten pagina komt?

Dit helpt me echt vooruit, bedankt!
Ilse.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: (www.soulmadeshop.com) -handgemaakt- feedback?

7
Hallo, en welkom!

Ik heb even gekeken en het volgende viel mij op:

- Ik zou die producten op je homepage klikbaar maken zodat mensen gelijk naar de producten kunnen, en eventueel bestellen.

- Het contact formulier op de homepage is beetje onnodig en neemt vooral extra plaats in. De producten die er nu onder staan zie je hemaal niet. Je hebt een aparte 'contact' pagina en daar zou ik het bij houden!

- ALs je bijvoorbeeld op 'Woman' klikt zou ik de categorieën die daar onder vallen herhalen op de pagina waar nu tekst staat. Het liefst met plaatjes & tekstje eronder (Dus bij 'bags' fototje van tas en tekst 'Bags' eronder) zodat het alleen maaar duidelijker wordt wat je verkoopt en in je assortiment hebt

- Algemene voorwaarden & KVK nr of in iedergeval een adres want vanuit welk land & plaats opereren jullie?(dat was al genoemd volgens mij)

- Wat meer informatie over hoe jullie verzenden en met wie bijvoorbeeld

Ruud
http://www.seebuyplay.nl