webshop maakt alleen hele euro's

1
Ik heb een webshop gekregen om te onderhouden en nu blijkt dat alle getallen alleen in hele euro's vermeld staan. Hij maakt van bv €19,95 ..
€19,00 euro. Hij rond dus niet af, maar maakt van alles na de komma "00".
Kan iemand me vertellen hoe ik dit op kan lossen? In de .csv staat alles wel netjes op de cent nauwkeurig.

Het zou fijn zijn als iemand me uit de brand kan helpen :)
Groetjes Astrid

2
bij os ipv de komma een punt gebruiken..
www.pompwagen.com

3
Hallo Esar,
Bedankt voor de reactie. Het is inderdaad de oplossing! Ik ben er eind vorige maand achter gekomen. Weet jij misschien hoe je portokosten naar het buitenland kan intergreren in de webshop? Ik dacht aan UPC.
Nogmaals bedankt.
Astrid
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hallo Esar,

Onwijs bedankt voor het zoeken. Jij zit al vroeg achter je computer. Tot nu toe was ik niet zoveel wijzer geworden op het internet. Ik heb de pdf gedownload en zal hem vandaag doorlezen.
De webshop die ik moet veranderen heb ik in beheer gekregen, dus niet zelf opgezet. Ik hou je op de hoogte.
Nogmaals thanx en werkze vandaag.
Groetjes
AStrid