Re: Webshop voor decoratie van huis en tuin (Decoshoppen.nl)

3
Ook ff geen tijd.. ;) Effe snel: Ik vind dat je te weinig foto's en te kleine foto's heb.. ik wil meer detail zien.

2e: Ik zou die prijs wat meer naar voren halen cq wat meer uit de tekst "trekken". Ik zat te browsen en dan wil ik eigenlijk in 1 oogopslag de foto zien met de prijs. Het duurde gewoon even voor ik door had dat die in de product omschrijving stond.

Hoop spulletjes. :)

Re: Webshop voor decoratie van huis en tuin (Decoshoppen.nl)

4
De winkel ziet er goed uit!

De dingetjes die mij opvielen, zijn:

Bij verzenden/retourneren:
"U heeft de mogelijkheid om vooruit te betalen": Is dit niet een vereiste dan (dat begrijp ik nl uit de rest van het verhaal)

Wat is de eventuele nog aanvullende informatie die wordt meegestuurd met de factuur?

"Bij vooruitbetaling gelden de levertijden vanaf het moment dat de betaling binnen is." Nogmaals: is dit niet een vereiste dan om een bestelling bij jullie definitief te maken?

Bij retourzending:
"Ongeacht de reden van het retour zenden." en de volgende zin: "Producten kunnen alleen retour gezonden worden wanneer er door ons, decoshoppen.nl, een fout is gemaakt." dit spreekt elkaar tegen. Hierachter staat nog wel "Het kan zijn dat er een andere goede reden is. Dit gelieve eerst in overleg doen." Dus daar begrijp ik dan weer uit dat ik toch ongeacht de reden kan retourneren... Een beetje verwarrend allemaal

In de webshop zelf:
De verkoopprijs mag veel duidelijker vermeld worden (zoals hierboven ook al eerder is opgemerkt)

Sommige vergrootte plaatjes zijn niet scherp (bijv. afwasmiddel of dartbord)

In het menu links zijn er de categorie Terugzetten en Test1, die volgens mij niet zichtbaar hoort te zijn voor de klant

Waarom noem je de verkoopprijs de verkoopadviesprijs? Dit is toch gewoon de prijs die je er voor vraagt?

Veel items hebben geen, of onvolledige afmetingen meegekregen (bijv. de eerste paar artikelen bij aardewerk)

Moet de klant iets doen met het artikelnummer, omdat het zo bij de produkten vermeld staat? Als het alleen voor je eigen administratie is, zou ik het niet zichtbaar maken voor de klant (scheelt aan overzicht voor de klant)

Als ik van Aardewerk naar de categorie Badkamer artikelen klik, krijg ik een overzicht te zien met artikelen die, volgens mij, niet zoveel met badkamer te maken hebben: oa. dartbord, afwasmiddel, cd wall, koffie cup deurhanger etc.
Als ik er nog een keer op klik, krijg ik pas de echte badkamer artikelen te zien..

bij de categorie Beton zijn juist weer heel veel gewichten niet ingevuld..

Even mierenziften: ik zou het mooier vinden als de foto's een blend-in zijn in de pagina, in plaats van de witte achtergrond. (Dat heb ik op mijn eigen website ook nog steeds lang niet bij alle artikelen gedaan, dus wat ik zeg: mierenziften)

Je hebt het menu aan de linkerkant helemaal op alfabet staan, behalve de 2 laatste categorieen met sieraden. Heeft dit een speciale reden?

Verder ziet het er goed uit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
http://www.nikwata.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop voor decoratie van huis en tuin (Decoshoppen.nl)

6
Naar mijn menig teveel categorieën. misschien hier en daar wat samen voegen?
De categorie terugzetten en test1 zijn voor wat???
Waarom onderaan nog een aparte menu balk met nog enkele categorieën?

Je hebt wel een zeer uitgebreid gamma, misschien te uitgebreid?
Kantoorbehoefte vind ik niet echt bij het assortiment passen.

Re: Webshop voor decoratie van huis en tuin (Decoshoppen.nl)

7
Leuk assortiment met enorm veel artikelen, ook enorm veel categorieen...

Wat mij nog een verbeterpunt lijkt is de kleur. Groen, groen en nog eens groen. Kan je daar niet iets in variëren? Ik zou zelf de achtergrondkleur bij de producten wit maken. Wat duidelijker en rustiger. Verder komt dat ook je foto's ten goede omdat die dan soort van verzinken in de achtergrond (de meeste dan)

Als je de groene achtergrond laat staan dan zou ik wel de bestelknop en prijs er meer uit laten springen.

Over de prijs. Is al eerder gezegd maar noem ik toch nog even. Adviesprijs komt duur over omdat een webwinkel vaak juist onder de adviesprijs verkoopt. Kijk naar bol.com, die noemen alleen de adviesprijs als ze zelf goedkoper zijn en dat verschil laten ze dan ook zien. Bij een enkele prijs staat daar gewoon "bol.com prijs".

Ander puntje wat mist is jullie contactgegevens. Bij de pagina contact mist een adres en telefoonnummer. Ook kvk en btw kan je daarbij plaatsen. Adres zag ik wel bij de leveringsvoorwaarden staan maar daar zoekt niet iedereen. Het komt allemaal een beetje duister over met alleen een mailform. Er is ook geen "over ons" pagina. Ik denk dat een telefoonnummer prominent op de pagina beter is. Tenzij je natuurlijk niet gebeld kan/wil worden.

Voorraad en levertijd? Zijn alle producten uit voorraad leverbaar? Zo niet, wanneer kan ik het product thuis verwachten?

Foto's in de winkelwagen. Wel belangrijk omdat je ook niet op de naam kan klikken om naar het product terug te gaan. Geen idee achteraf wat het is als je meerdere producten in de mand hebt. Een link in de naam zou je dus ook nog kunnen toevoegen.

Dit is het voor nu even, het is alweer veel te laat... Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Re: Webshop voor decoratie van huis en tuin (Decoshoppen.nl)

8
Wat puntjes.

Wie ben je? Bij wie bestel ik en aan wie betaal ik?

Meerdere talen is oké maar pas aanzetten als de vertaling af is.

Geheel ziet er uit of er geen aandacht aan besteed wordt. Geen updates, lijkt meer een webwinkel in een archief.

Meer info per product is er niet. Een beeld bestellen waar ik alleen de afmetingen weet en de prijs. Dat alleen op een kleine foto?

Vraagje; heb je ooit weleens wat verkocht?