Randstad bewoners: Internet Shopping Gids van Vrouw

1
Wij staan begin april met een 1/4 advertorial in de Online Shopping Gids versie van de Vrouw. Dat is een weekblad wat in de Telegraaf verschijnt. Deze versie komt in de Telegraaf in de Randstad en aangezien wij daar niet wonen vragen wij jullie.

Wij hebben al een proefdruk gekregen en we hoeven pas te betalen als hij uit is. Maar we willen pas betalen als hij ook daadwerkelijk uit is gekomen. Wil iemand eens een Telegraaf inkijken op de dag hij uitkomt? Waarschijnlijk is dat 1 april maar dit laten we weten :)

Alvast bedankt.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Randstad bewoners: Internet Shopping Gids van Vrouw

6
Ik heb het vanmorgen gelezen. Het is een leuk stukje om te lezen dus de mensen die het zien houden er in ieder geval een goed gevoel aan over.

Maar ik zou er niet te veel van verwachten want je staat op pagina 29, in de gratis bijlage van de gratis bijlage van de Telegraaf. De Vrouw zelf wordt nog wel gelezen denk ik, maar een dun klein papieren (en overduidelijk commercieel zwaar geadverteerd) blaadje dat daar weer bij zit, waarschijnlijk niet.
Nu op mijn weblogs: