2
Google banners zijn eigenlijk niet zo erg aan te raden op webwinkel websites. Ze komen soms onprofessioneel over. Je zou met je winkel voldoende moeten verdienen om een verdienmodel in je website te hebben. Banners jagen je bezoekers enkel weg!

Verder heb je wel heel veel rubrieken! Kun je niet beter je rubrieken wat minder in aantal maken? Bijv. 1 rubriek decobird en daar alle decobirds onder plaatsen?

Welkom op... komt wat ouderwets over. De meeste websites beginnen niet meer met welkom op... ik zou die tekst dan ook niet meer gebruiken.

Verder een prima winkel! Leuke produkten. :-) Volgens mij heb je een vrij specifiek aanbod en moet zoiets wel met een webwinkel kunnen lopen. Ik zie dat je Mijn Winkel gebruikt. Was dat gemakkelijk om te leren?

3
Ik ben het ermee eens dat de Google ads best irritant zijn. Als je ze er per se op wil houden, kan je ze misschien aan de rechterkant van de pagian zetten? Zo blijft de navigatie links, en je banner bovenaan overzichtelijk.
De enige tip die ik verder nog heb is om de tekst iets donkerder te maken, grijs op middebruin leest niet heel erg prettig (misschien dat ik dat als enige vind hoor)
Verder vind ik het er super uitzien, mooie artikelen ook!