startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

1
Hoi Allemaal

Ik heb dringende tips nodig
Je ziet zoveel webwinkels (gratis ook nog) bijv webwinkel.nl ziet er leuk uit maar kost me bijna 20 euro per maand als ik een proffesional webwinkel wil. :?
Is het niet goedkoper te vinden en wat zijn de nadelen mbt bijv betalende klanten
hoeveel draag je zelf af aan bijv ideal? Ik hoorde dat dit 1 euro per klant betaling is ?
Wie kan mij meer info geven mbt goede efficiente kadowebwinkel met goede toegankelijkheden tot winkelwagen, betalen maar vooral assortiment laten zien?
ik ben startend en het betreft een gift shop :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

16
Wouter Hol schreef:Ontopic graag. Dit is een openbaar forum dus als je tips hebt dan plaats je die hier op het forum. Oproepen om een mail te sturen of vermelden dat je een mail gestuurd hebt voegt niets toe aan de discussie en wordt niet op prijs gesteld.

Dat zat me dus ook dwars Max. TC vraagt om een goedkope oplossing en je gaat iets aanbieden wat vrij duur is en nog niet (helemaal) af.

Ik zit hier niet om klanten te werven maar om kennis te delen. Ik lees en probeer mijn mening op te dringen :evil: Maar ik lees voorral.

Als men hier alleen maar diensten gaat aanbieden via PM dan is het zo klaar.

Max deel je ervaringen daar ben je goed in maar ik zou ergens anders klanten gaan werven! Dit is niet het juiste kanaal.

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

17
@ellebel

Ik zou overwegen om - indien mogelijk uiteraard - wat meer budget vrij te maken. Zoals Esther al zei kun je je afvragen of dit een succes wordt als 20 euro al veel is.

Je zou om wat extra budget te genereren bijvoorbeeld ook je handelswaar op marktplaats of desnoods op een dorpsfeest of rommelmarkt te verkopen. Visitekaartje of flyer meegeven en je hebt gelijk wat aandacht voor je zaakje.

Probeer een startkapitaal(tje) te maken en werk in de tussentijd aan een goed en serieus plan.

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

18
ik sluit me aan bij wat leonard zegt.
Als je 20 euro per maand al teveel vind voor je onderneming vraag ik me af of je uberhaupt wel een plan hebt gemaakt. Als jij een serieuze webwinkel wil dan zul je tegen nog veel meer kosten aanlopen (bv je inschrijving bij de kvk de verpakkingsmaterialen die je zult moeten aanschaffen etc etc )
Het lijkt mij verstandig dat je eerst nog even goed verder leest voor je begint.

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

19
yes, jullie hebben helemaal gelijk hoor en ik heb het forum ook ff doorgelezen mbt dit.
en daarom die oproep die me nu ook gelijk meer duidelijkheid geeft (en vooral realisme)
ik zal idd eerst gewoon moeten beginnen met de eerste stappen (babysteps) en dan kan ik altijd nog een webwinkel openen als ik idd kapitaal gemaakt heb (wat ik hoop)
hartstikke bedankt iniedergeval :D

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

25
hoezo veel geld????je hebt de website en daarnaast krijg je ook de hosting en je email erbij...ook al heb je een eigen site,omgerekend als je alleen al je hosting daarbij moet rekenen ben je vaak meer uit en wat ook niet uit maakt want bv. met magento heb je weer mogelijkheden
maar ook voor de mensen die niet zoveel verstand hebben van internet is een webwinkel onder licentie een uitkomst.

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

28
ja rudy dat klopt...

@be-slank...dat is niet helemaal waar want er zitten een aantal tussen die goed gestyled zijn en redelijk onherkenbaar en dan idd die 99 % lelijke sites die jij al aangeeft met zo een template look dus daar moet ik je gelijk in geven.
er zijn een aantal die dus een budget eraan uitgeven en er een webdesigner opzetten en/of het zelf kunnen....

Re: startende onderneemster wil goedkope webwinkel TIPS aub

29
byrosa schreef:ja rudy dat klopt...

@be-slank...dat is niet helemaal waar want er zitten een aantal tussen die goed gestyled zijn en redelijk onherkenbaar en dan idd die 99 % lelijke sites die jij al aangeeft met zo een template look dus daar moet ik je gelijk in geven.
er zijn een aantal die dus een budget eraan uitgeven en er een webdesigner opzetten en/of het zelf kunnen....
http://www.byrosaclothes.nl/ is niet herkenbaar wou je zeggen? :)