opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

1
Beste mensen,

ik ben al een tijd bezig de styling van de webwinkel kloppend te krijgen. Ik ben eigelijk opzoek naar iemand die mij enigsinds verder kan helpen met de vormgeving.

Ik ga het toch proberen al ik heb zelf helaas geen budget. Ik ben wel bereid er iets anders tegen over te zetten. Daar zouden we nader over een kunnen komen.

Ik hoop graag een reactie te krijgen.

M.v.g Kristel van K'suur.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

5
Heb net een kijkje genomen op je site.
Leuk aanbod etc, Maar zelf zou ik voor de 'profesionele' look gaan.
Niet verkeerd bedoelt, maar de styling ziet er goedkoop uit.
Er zijn vele leuke templates te koop en zelfs gratis te vinden op het internet.
Maar een leukere menu waar mensen kunnen zoeken etc.
http://www.eigenwebwinkelbeginnen.org je kunt hier dalijk tips vinden over het stylen van uw website
Vragen zijn altijd welkom.
grtjes
eigen webwinkel beginnen? http://www.eigenwebwinkelbeginnen.org

Re: opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

6
De algemene voorwaarden kon ik zo snel niet vinden. Ze staan onder het kopje 'over K'suur'.
Ik zou de algemene voorwaarden direct zichtbaar maken, dus een apart kopje van maken. Veelgestelde vragen zie ik ook niet.

Je rekent voor rembours slechts E. 7.50 + de normale verzendkosten. Als ik een rozenkrans wil bestellen, dan betaal ik onder rembours: 0.44 + 7.50.
Rembours bij de PTT kost ca. E. 15,-. Daar gaat je winst.

Ook nog een lelijke taalfout op de homepage: Verschijnd is met een t!
Nog een aanmerking over de tekst bij Opdrachten; deze is wel erg eenvoudig. Probeer duidelijker te zijn waarom mensen bij jou een krans moeten bestellen. Wees enthousiast.

Hopelijk kan je er wat mee.

Re: opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

9
Ja je hebt helemaal gelijk, ik snap het. Die site maken is niet mijn beste kant op veel gebieden.

Ik ga er mee aan de slag en ga het aanpassen. En die templates?? Die kan ik gewoon ook voor mijn webwinkel kopen en heb je misschien een site waar ik kan kijken??

Bedankt voor je reactie!

Re: opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

13
Ik zit ook bij mijnwewinkel.nl en vind het wel erg gebruiksvriendelijk. Vind ik niet onbelangrijk. Je kunt wel een mooie layout maken of dit uitbesteden bij mijnwebwinkel.nl. De layout zal verder niet vaak veranderen. Kijk eens bij de andere winkels van mijnwebwinkel naar wat mogelijk is.

Re: opzoek naar iemand die bekend is met mijnwebwinkel

14
ksuur schreef:Kan ik misschien beter overstappen naar logivert?? Volgens mij is daar veel meer mogelijk als op mijn webwinkel.nl Het blijft zo beperkt!

Misschien feedback?

Bedankt alvast,

groetjes!
Ik denk dat dit een goede keus zou zijn. Ikzelf werk al een hele tijd met Mijn Webwinkel van Logivert en heel tevreden. De layout wizard die er in zit is ideaal om zelf de layout mee samen te stellen en daarnaast kun je dan ook nog de layout geheel naar je eigen wensen aanpassen. Maar ook moderne templates met een professionele lay-out zitten er standaard in. Vragen worden vaak snel opgelost ( lees beantwoord ) door mede gebruikers op het forum maar ook via de helpdesk is een snelle reactie.