Re: TNT krijgt een nieuwe naam!

4
Jeetje... alweer mijn websites aanpassen.
PTT Post ---> TPG Post ---> TNT ---> PostNL

Gebruiken ze deze naam trouwens voor alle postzaken of worden de pakjes bijv. weer door TNT gedaan en de enveloppen door PostNL?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: TNT krijgt een nieuwe naam!

6
Fairyland schreef:Gebruiken ze deze naam trouwens voor alle postzaken of worden de pakjes bijv. weer door TNT gedaan en de enveloppen door PostNL?
Goede vraag. Afgaande op wat TNT zelf schrijft, gaat de pakketservice ook PostNL heten.
TNT Post schreef:De focus van PostNL ligt op de markten van post, pakketten en e-commerce in Nederland, België, Duitsland, Groot-Brittannië en Italië. Harry Koorstra, CEO van PostNL: “De keuze voor post, pakketten en e-commerce vloeit logisch voort uit onze activiteiten. Consumenten bestellen steeds meer goederen online en daardoor zien we ons werk in de bezorging van pakketten, nationaal en internationaal, fors toenemen.
StoreCore.io

Re: TNT krijgt een nieuwe naam!

7
Echt een aanfluiting...

Een keertje een nieuwe naam ok, maar dit is de vierde keer.

Reken even uit wat het kost. Reclame, briefpapier, auto's, bedrijfskleding etc etc allemaal om een nieuwe naam.

Geld kunnen ze beter in andere zaken steken :lol:

Re: TNT krijgt een nieuwe naam!

8
Wordt ook zo onduidelijk. Ik had gelezen de TNT als een aparte tak verder gaat ofzo? Wat is dat dan nog?? TNT was een internationaal opererend bedrijf. Door dat NL lijken we nu weer naar een bekrompen nationale afdeling terug te gaan ofzo.

Ook zo grappig om te lezen dat ze steeds meer werk krijgen in het bezorgen van pakketten. Zou je niet zeggen als je al die achteruitgang ziet in service!

Maar goed, ongetwijfeld weten de marketeers van zo'n multinational het veel beter dan ik.

Re: TNT krijgt een nieuwe naam!

10
TNT heeft haar naam beschadigd de afgelopen tijd. Bedrijf moest herstructureren en dat kosten banen en de goede naam die het bedrijf had voor haar personeel. Als wij spreken in de toekomst over het slecht behandelen van personeel nemen wij TNT in de mond en zullen PostNL hier niet in noemen.