Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

7
eentje schreef:even heel snel een paar juridische zaken...

Contactgegevens niet snel bereikbaar.
Geen SSL.
Het klopt wat die zegt, snap alleen niet wat dat met juridische zaken te maken heeft.
- Er staat ook op je site dat de gegevens dmv ssl woorden gewaarborgd, alleen gebeurd dit niet.

Site is traag, vermoed dat je margento gebruikt.

Erg irritant dat bij elke foto waar ik mijn muis overeen haal dat er een java vergroting wordt vertoond.

Sitemap staat bovenin verplaats die naar footer.

contact formulier onder contact maar verder geen gegevens.

Testimonials weghalen.

Met veel producten geen afbeelding, waarom niet. Eerst alle info en afbeeldingen verzamelen, vervolgens op de site plaatsen.

Moet een account aanmaken, waarom? De helft van mijn verkoop maken geen account aan bij het afreken.

-Onze producten worden ovewegend verstuurd binnen 2 weken na ontvangst van betaling.
?? 2 weken voor alle producten op de site.

Zijn nog een paar andere dingen maar kom hier later op terug. Ga vandaag lekker van het weer genieten.

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

8
Zoals ik in het begin aangeef draait mijn webshop op prestashop, niet magento.

over SSL ben ik bezig met mijn provider. Ik heb het wel, maar het werkt niet zoals het zou moeten... Hier komt terugkoppeling over.

Contactgegevens staan in de algemene voorwaarden (zoals verplicht wordt vanuit Thuiswinkel.org) en onder Informatie bij hobo&zo. Mochten hier nog exrta aanbevelingen zijn hoor ik het graag.

Java vergroting van foto's heb ik weggehaald.

In prestashop kan Sitemap alleen bovenin staan, niet in de footer.

Contact gegevens idem dito, en zie 3 regels hierboven.

Er wordt voorgesteld de Testimonials weg te halen. Waarom?

Ik heb toegevoegd dat er ook zonder account gewerkt kan worden. Bedankt hiervoor. Ik heb tijdens het bouwen wel een module gehad die dit deed, maar ben dat halverwege kwijtgeraakt (zonder het te verwijderen). Heb nu deze andere oplossing.

Wat de levertijd betreft, ik ben afhankelijk van de levertijd van leveranciers. Ook heb ik producten die handgemaakt worden op vraag van de klant, dus zit daar vanzelf al een langere levertijd op. Wat stellen jullie voor?

Hartelijk bedankt voor het meedenken!
http://www.hoboenzo.nl
m.hoboenzo.nl
shop.hoboenzo.nl

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

9
Over de SSL... ja je hebt ssl voor hoboenzo.nl maar niet voor shop.hoboenzo.nl als je dit wel hebt aangevraagt bij je provider dan hebben zij een probleem... heb jij zelf het ssl certificaat aangevraagd dan heb jij een probleem, het rapidSSL certificaat is namelijk geldig voor hoboenzo.nl en http://www.hoboenzo.nl niet voor andere subdomeinen, dan had je de wildcard moeten nemen.

@vekto wat ssl met juridisch te maken heeft? heel erg simpel de wet bescherming persoonsgegevens schrijft namelijk voor dat persoonsgegevens op de meest veilige manier moeten worden overgedragen via het internet.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

10
eentje schreef:@vekto wat ssl met juridisch te maken heeft? heel erg simpel de wet bescherming persoonsgegevens schrijft namelijk voor dat persoonsgegevens op de meest veilige manier moeten worden overgedragen via het internet.
Meest veilig ja, maar dat het via ssl moet staat nergens vermeld zover ik weet.
hobo&zo schreef:Contactgegevens staan in de algemene voorwaarden (zoals verplicht wordt vanuit Thuiswinkel.org) en onder Informatie bij hobo&zo. Mochten hier nog exrta aanbevelingen zijn hoor ik het graag.
Als ik ben op zoek ben naar contact gegevens is voor mij de logische link contact en niet algemene voorwaarde.
hobo&zo schreef: Er wordt voorgesteld de Testimonials weg te halen. Waarom?
Staat niks in, beter niet weergeven.
hobo&zo schreef: Wat de levertijd betreft, ik ben afhankelijk van de levertijd van leveranciers. Ook heb ik producten die handgemaakt worden op vraag van de klant, dus zit daar vanzelf al een langere levertijd op. Wat stellen jullie voor?
Maat werk producten hebben een langere levertijd. Denk dat dit voor vele geen probleem is. Voor goederen die snel te leveren zijn zou ik dat per product vermelden.

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

13
Ruudd schreef:Maar je wordt toch wel geacht wanneer je de mogelijkheid hebt om SSL te gebruiken, dat je dit doet?
Het is een waarborging die je geeft aan de klant, sommige klanten zullen geen aankoop doen als het overdracht van hun gegevens niet met ssl is beveiligd.

Hoeveel bedrijven versturen hun email berichten met klant gegevens via een ssl verbinding.

ssl lijdt naar mijn mening naar meer verkoop.

Re: [shop.hoboenzo.nl] webwinkel voor bladmuziek en accessoi

16
Het is me gelukt om in Contact de contactgegevens te plaatsten.

Testimonials heb ik toch laten staan, aangezien er dan nooit iemand een kan plaatsen en die dus altijd leeg blijft. Heb wel de lay-out en de vertaling aangepast.

Bij de producten die sneller te leveren zijn dan 2 weken heb ik erbij gezet hoe lang de levertijd is.

Wat SSL betreft: het is de bedoeling dat shop.hoboenzo.nl gaat doorlinken naar www.hoboenzo.nl/shop. Nu is het alleen zo dat www.hoboenzo.nl/shop om de een of andere reden niet werkt. Ben daar druk mee bezig om dat werkend te krijgen zodat de SSL (via /shop) wel werkt.

Het was nog even werk, maar heb wel een paar mooie aanpassingen gemaakt (al zeg ik het zelf).

Bedankt voor het meedenken!
http://www.hoboenzo.nl
m.hoboenzo.nl
shop.hoboenzo.nl