www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

1
Hallo,
Ik ben 2 maanden geleden begonnen met deze webshop, wij verkopen konijnenbenodigdheden. Ik mag zeker niet klagen want de site loopt al aardig goed.

Maar toch moet je altijd bezig blijven om de site te verbeteren met nieuwe producten en nieuwe functies. Ik zou graag willen weten wat jullie van de site vinden. Missen jullie nog functies? Wat zou je veranderen? Is alles duidelijk?

http://www.konino.nl
http://www.konino.nl de webwinkel met alles voor uw konijn..

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

3
Wat ik mis zijn prijzen! Je moet op het product klikken om de prijs te zien. Vind ik persoonlijk niet prettig. Ik wil graag direct weten wat iets kost. Nu moet je eerst op een product klikken, dan zie je de prijs. Staat deze je niet aan dan moet je weer terug. Voor mij een afhaker.

Je hebt wel leuke (en geen standaard!)producten :D

Mvg Ilona.

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

4
Mooie site, eenvoudig en naar mijn idee goed op de doelgroep gericht. Was bij mij niet helemaal duidelijk hoe ik moest bestellen (kruisje, toevoegen winkelwagen). Verder veel lege vlakken in de pagina's ik zou het geheel iets beter uitlijnen.
Site mag ook wat breder. Mooi gedaan ook de checkout.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

5
Ik vind het wel een leuke site, zoals Retired Member zegt: simpel maar goed. (met leuke details)
Ik ben ook meer een voorstander van dat soort sites ipv. die te flashy/te commerciële site.

Leuk en origineel aanbod, maar probeer nog wat meer aan te bieden.
(maar dat zal wel lukken :-) )
Misschien, ook nog wat konijnen info geven, of een konijnenforum maken.

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

8
Retired Member schreef:
veke schreef: Misschien, ook nog wat konijnen info geven, of een konijnenforum maken.
Goed plan. Gister toevallig naar http://www.iwantcandy.com/ geweest. Was niet veel aan maar kinderen vonden het geweldig. Wellicht kun je daar iets mee doen (of het mag weet ik niet)

Misschien kun je je site zowiezo wat meer op kinderen richten? Door bijv. je en jij te gebruiken,
kleurplaten te plaatsen, spelletjes in te voegen etc. Past m.i. prima bij je site.

http://www.glazensieraad.nl
http://www.glazensieraad.nl

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

10
Konino schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker even kijken wat ik ermee kan gaan doen.

Zijn er nog meer reacties?

Zie nog geen veranderingen (even), pasen is zo voorbij... Snel reageren en daar campagnes op voeren. Veranderen op de trend dat mis ik hier.

Dat is ook wat ik mis "leven in de brouwerij" (site)

Het is geen stenen gebouw. Je bent hier al te laat.

"Zijn er nog meer reacties?" vind ik zoon dooddoener. Zeker als men niets uitvoert. Dit lijkt me meer een hobby project.

@Dirkjan binnekort een artikel over "leven in de brouwerij" :wink:

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

12
Ward schreef:
Retired Member schreef:Ik neem het niet meer serieus. Succes met de hobby :D
Die wat negatieve reactie kan ik niet helemaal plaatsen. Vergeleken met allerlei hobbywinkels voor kinderkleding, zelfgemaakte sieraden en gadgets is een speciaalzaak voor konijnen nu juist een mooi gevonden niche. Dat de uitvoering niet meteen perfect is, maakt de achterliggende gedachte niet meteen waardeloos.
Waardeloos heb ik niet genoemd, het is een prachtige niche, en een mooie site. Ik zeg wel dat ze te laks is en meteen moet reageren op het moment. Hier krijgt ze tips die alleen werken op het moment. Ze maakt de fout om af te wachten en zoekt naar tips om de stenen winkel aan te kleden. Maar dat is het niet meer. Continu beweging dat is het. (Denk ik) Ook met het vooruitzicht op "Google Panda"

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

13
Retired Member schreef:Waardeloos heb ik niet genoemd, het is een prachtige niche, en een mooie site.
Ik schrok al, maar dan zijn we het weer eens. De examens die ik schrijf voor een bekend marketinginstituut, schijnen wel vaker te leiden tot op de gang uithuilende examenkanditaten 8)

Online heeft een kleine speler met nichemarketing en een vleugje guerillamarketing een grotere kans van slagen.
StoreCore.io

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

17
Er zijn op dit moment nog een aantal nieuwe functies in ontwikkeling. Ik vraag om feedback maar ik heb iemand anders die de site aanpast. Met hem ga ik in overleg wat ik wel of niet ga veranderen. Ik vind dat ik eerst goed moet nadenken over wat ik ga veranderen want anders is het alleen maar een hoop werk.

Ik zou graag een aantal functies plaatsen, net zoals die reclame die steeds veranderd. Ben op zoek naar leuke extra dingen die andere sites (voor dieren) niet hebben zodat ik orgineel word.

- Het idee om de site op kinderen te richten daar kan ik me niet in vinden, natuurlijk hebben veel mensen met kinderen ook konijnen maar het zijn niet de kinderen die op zoek gaan naar konijnenbenodigdheden.
- Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met folders rondbrengen, in Dordrecht
- Heb nu stickers op mijn auto geplaatst en bij de opslag van mijn producten
- De voorpagina vind ik zelf idd ook nog wat wit, dus ik zat te denken om een foto te plaatsen en de merken die wij verkopen
http://www.konino.nl de webwinkel met alles voor uw konijn..

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

19
Ik heb wel het idee dat je snapt wat men verwacht van een webshop. Voor het huidige aanbod is de layout duidelijk. Met betrekking tot verwerking van de bestelling, duidelijkheid over de verzendkosten, keurig in order. Belangrijkste punt is dat je in de overzichtspagina van een categorie geen prijzen kan zien. Het wordt dan lastiger om producten te vergelijken en werkt onhandig zoals eerder aangeven. Minimaal zou ik hier de prijs vermelden en indien mogelijk ook de mogelijkheid om het product meteen toe te voegen aan het winkelwagen.

Je gaf het zelf al aan met de homepage, die is wel erg kaal. Zou hier producten aan toevoegen die prijs technisch erg goed in de markt liggen of uniek zijn.

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

20
Wij hebben nu voor de pasen de voorpagina aangepast, ook hebben wij nieuwe aanbieding foto's gemaakt. Ook ben ik begonnen om informatie te verzamelen over konijnen die ik op de website kan plaatsen.

De prijs direct kunnen zien daar zijn we nog over in discussie, ik kan alleen een vanaf prijs neerzetten (daar heb je denk ik niet veel aan) omdat er van 1 product zoveel variaties zijn en er is niet veel plaats meer naast de tekst.

Heeft iemand misschien nog een ander idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?
http://www.konino.nl de webwinkel met alles voor uw konijn..

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

25
Voor iemand die van konijnen houd is dit zeker een aanwinst om dingen te bestellen zoals speciaal voer/gras wat niet overal te verkrijgen is volgens mij. (mijn schoonzus had een konijn die aan niks mocht ontbreken) En was dus altijd op zoek naar de niet standaard konijnen dingen en must haves. Het leek meer een hondje of poesje dan een konijn. Helaas is die pas overleden, maar zodra ze weer toe is aan een volgende zal ik deze site zeker aanbevelen.

Ik denk dat je toch beter een winkelwagentje met een groen kruisje er door heen kunt maken.
Heel veel bezoekers vinden denk ik op deze manier niet hoe je moet bestellen.
Niet iedere klant is even slim met computers en uitvinden en zoeken, je moet het de klant zo gemakkelijk mogelijk maken. Want als het te moeilijk wordt haken ze al gauw af en gaan daar waar het wel simpel en gemakkelijk snel te bestellen is.

Als ik zo'n leuk konijnen kaartje wil bestellen, moet ik daarvoor 6.75 verzendkosten betalen?
Ik zou daar even 0.46cent van maken

Re: www.konino.nl Wat vinden jullie van deze site?

27
De tekst van de algemene voorwaarden is wat donkerder gemaakt. Voor het versturen van kaarten moet idd nog een ander verzendtarief ingebouwd worden, tot nu toe kan je alleen kaarten bestellen als extra bij je bestelling.

Verder is vandaag de konijneninfo pagina online gegaan. Informatie over voeding, koppelen, snacks, huisvesting enz.. Op deze manier zal Konino over een tijdje beter gevonden worden in google. De infopagina zal nog wel verder uitgebreid worden maar dit is het begin.
http://www.konino.nl de webwinkel met alles voor uw konijn..