Re: [ambernightdvd.com] feedback

2
Waarom prijzen in ponden? Ok, je leverancier zit daar, maar waarom reken jij ook in ponden? Is het niet logischer dat je in euro's en dollars rekent, als je wereldwijd gratis verzend?

De teller onderaan is wel erg 1994.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [ambernightdvd.com] feedback

5
'Stock: In Stock' vind 't irriantant en het heeft totaal geen toegevoegde waarde. En die teller, mjah is al het nodige commetaar op geweest.. Vind het amateuristisch overkomen als je de plaatjes van de DVD's in de lengte wel kleiner maakt maar niet in de breedte. Het zijn nu van die lelijke 'dikke' plaatjes. Reken a.u.b. om in euro's. Als klant zijnde zou ik niet weten of er nog extra kosten bijkomen omdat het misschien 'omgezet' moet worden naar Ponden. Check de valuta en kies een prijs waar je altijd goed zit wat betreft wisselkoers. Uitstraling vind ik zelf 3x niks. Er is nog een hoop werk aan de winkel.
http://www.seebuyplay.nl

Re: [ambernightdvd.com] feedback

8
bedankt voor jullie feedback

ik richt me vooral op de engelse klanten
dus daarom in ponden

we hebben dit een tijd in euro's en ponden gedaan
en de klanten wisten niet meer met welke valuta ze moesten betalen
en daarom alleen de ponden
we zijn wel naar een oplossing aan het zoeken
mss heeft iemand van jullie de oplossing wel

Re: [ambernightdvd.com] feedback

9
Ik weet dat op "Etsy" automatisch een bericht komt staan of ik alles euro's wil zien ipv dollars. (zodra je al op hun site komt)
Dus de site ziet vanuit welk land je komt en vraagt dan of hij moet overschakelen in de valuta van jouw land.


Je hebt een website met een Nederlands vlagje, dus dan kan je toch niet anders dan ook alles in het Nederlands bij te zetten (is toch maar een kleine moeite)

Re: [ambernightdvd.com] feedback

10
De naam van de webwinkel doet mij vermoeden dat het om een ander soort dvd's gaat. (misschien komt het omdat ik een vrouw ben :wink: )

De kleuren en de uitstraling doen het voor mij in elk geval niet. Veel te hysterisch en druk. Geen shop waar ik mijn aankopen zou doen.