Concurrenten

1
Zijn jullie je bewust van je concurrenten? Weet je wie het zijn, en ben je er veel mee bezig? Houd je bijvoorbeeld hun Twitter en nieuwsbrief maar ook hun assortiment en website regelmatig in de gaten? Let je op hun prijzen of linkbuilding?

Of probeer je je te focussen op jezelf en kijk je totaal niet naar die andere webwinkels die mogelijk in dezelfde vijver vissen?
Nu op mijn weblogs:

Re: Concurrenten

2
Ik hou mijn concurrenten wel in de gaten. Bekijk hun website en prijzen regelmatig en pas, indien nodig, mijn assortiment en/of prijzen aan.

Het houdt je scherp :)

Re: Concurrenten

3
frafra schreef:Ik hou mijn concurrenten wel in de gaten. Bekijk hun website en prijzen regelmatig en pas, indien nodig, mijn assortiment en/of prijzen aan.

Het houdt je scherp :)
Idemdito!!

Je moet inspelen op de markt, in mijn ogen is dat: in de gaten houden van de concurrentie, kijken wat klanten willen en wat is de ontwikkeling?

Re: Concurrenten

4
Mijn concurrenten zijn -op een uitzondering na- weinig creatief en kopieren eigenlijk alles wat wij doen.

Ze worden wel wat in de gaten gehouden maar de meeste zijn zolderkamertjes waar we ons niet druk om hoeven te maken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Concurrenten

5
Ik kijk vrij weinig om mijn eigen stijl te behouden. Het frustreerd me ook wanneer ik zie dat er ontwerpen van mijn site gekopieerd worden.