Aanpassingen/uitbreiding webshop

1
Goedendag,

Misschien dat ik hulp wil gebruiken voor enkele aanpassingen aan mijn webshop. Dat is mede afhankelijk wat de kosten daarvan zullen zijn, wat ik zal uitzetten tegen de tijdsbesparing die mij dat oplevert.
Wat is het geval?
Ik werk met versie 2.3.1. osCommerce en Nederlandstalig!
De shop is behoorlijk 'basic' en dat staat mij vooralsnog wel aan. Het gaat om de verkoop van verkeersborden en aanverwante artikelen. Ik ben nog wel wat tijd kwijt om data in te brengen, wat misschien nogal omslachtig gebeurd omdat ik (nog) erg weinig kennis heb van database toepassingen. De tijd ontbreekt nu ook om dat eerst eigen te maken.
Enfin, ik zou graag willen zien dat wanneer een klant inlogt, deze direct de afgesproken prijskorting ziet in de prijsstelling.
Tevens, doordat bijna altijd aan aannemers en gemeenten wordt geleverd is van een contante betaling (cash en/of iDeal) geen sprake (kan wel een optie zijn): er wordt op rekening geleverd. Ook dit zou ik doorgevoerd willen hebben.
Optioneel zou ik enkele handvatten aangereikt willen hebben voor wat betreft het beheer van de database.

url: http://unitedsigns.nl

Reacties hoor ik graag!

Met vriendelijke groet,
Aart
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.