[nostalgieinhuis.nl] Graag feedback op mijn webwinkel

1
Sinds begin april hebben wij onze webwinkel online staan. Helaas nog maar 3 bestellingen gehad maar wel erg veel bezoekers ( zo n 500 )
Ik heb het gevoel dat er iets mis is.

Voor de duidelijkheid:
- Helaas kan mij programma niet meer tekst bij de producten plaatsen
- De verzendkosten worden nog aangepast

Graag willen wij eens jullie menig, of zijn onze verwachtingen te hoog ivm de bestellingen.
http://www.nostalgieinhuis.nl

MVG Nostalgieinhuis.nl

Re: [nostalgieinhuis.nl] Graag feedback op mijn webwinkel

2
Even gekeken en wat puntjes voor je op een rijtje gezet wat mij wel opviel:

- Plaatjes op de homepage, erg mooie producten staan er tussen. Ik zou ze klikbaar maken zodat klanten direct naar het product kunnen. Online consumenten zijn gemakzuchtig dus zorg dat ze zo weinig mogelijk moeite hoeven te doen om bij je te bestellen

- Verzendkosten (zoals je al zelf zegt) heeft toch nog flink wat aandacht nodig. Het verzenden naar Bulgarije kost 2 euro. Daarnaast kun je ook grote producten voor 2 euro verzenden.

-Het apart 'bestellen' van verzendkosten snap ik niet? Zelfde geld voor cadeauverpakking. Zet dat juist bij het besteltraject zodat klanten kunnen aanvinken dat ze het ingepakt willen ontvangen.

- Ik snap dat je gevonden wilt worden op het woord 'nostalgisch' je gebruikt het zoveel dat het vervelend gaat worden. Verzin synomiemen (of zoek ze op) en gebruik die. Dat is ook goed voor je SEO

- Algemene voorwaarden: Wat vervelend lezen is dat met elke hoofdletter Dikgedrukt
ook dit snap ik niet Bestellingen onder de 5 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. te weinig marge? Bied ze dan niet aan.

-sturen wij u een waardebon toe ter waarde van het aankoopbedrag minus de verzendkosten Als de klant ontevreden is en haar geld terug wil dan moet je dat volgens de wet terugstorten. Tuurlijk snap ik ook wel dat je op deze manier als nog de klant wil behouden maar het is niet toegestaan

- Voor beschadigingen tijdens het vervoer van TNT post of door derden zijn wij niet aansprakelijk. Doel je hiermee op het retourbeleid? of ook op zendingen naar de klant?

- Gebruik geen Gmail account, komt amateuristisch over (ook voor vele reden om niet te bestellen) staat btw in AV zie bij je contact gegevens wel een info@ mailadres

-Sommige groepen heb je een omschrijvende titel gegeven zoals 'Lekker ruiken' hoezo eigenlijk?

Hoe kom je nu aan klanten? Misschien laat je nog enkele marketingkanalen onbenut
http://www.seebuyplay.nl

Re: [nostalgieinhuis.nl] Graag feedback op mijn webwinkel

3
nostalgieinhuis schreef:Sinds begin april hebben wij onze webwinkel online staan. Helaas nog maar 3 bestellingen gehad maar wel erg veel bezoekers ( zo n 500 )
Ik heb het gevoel dat er iets mis is.

Voor de duidelijkheid:
- Helaas kan mij programma niet meer tekst bij de producten plaatsen
- De verzendkosten worden nog aangepast

Graag willen wij eens jullie menig, of zijn onze verwachtingen te hoog ivm de bestellingen.
http://www.nostalgieinhuis.nl

MVG Nostalgieinhuis.nl
Natuurlijk kan jou programma meer tekst bij de artikelen plaatsen. Zoveel je maar wilt.

Je gebruikt mww5 van Logivert, dus dan kun je bij het artikel onder media - Mediablokken Details een blokje opgemaakte tekst toevoegen met wat je er maar wilt hebben staan. Als je er niet uitkomt, stuur maar een PB, dan leg ik je uit hoe je dit moet doen.
We zijn er bijna.....

Re: [nostalgieinhuis.nl] Graag feedback op mijn webwinkel

4
nostalgieinhuis schreef:- Helaas kan mij programma niet meer tekst bij de producten plaatsen
Zoals Gert reeds aangaf kunt u wel degelijk meer tekst bij uw producten plaatsen. U kunt zelfs onbeperkt tekst, afbeeldingen, tabellen, geluidsfragmenten, filmpjes,... toevoegen.
Deze functionaliteit is terug te vinden in het venster Artikelen onder het tabblad Media blokken. In de handleiding is daar meer over terug te vinden.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [nostalgieinhuis.nl] Graag feedback op mijn webwinkel

5
Ik vind dat roze totaal niet bij de shop passen en vind het zelfs ronduit afschuwelijk!
Het past gewoonweg niet bij de producten, het roze vervangen door sephia tinten zou de shop een sfeer kunnen geven wat bij het artikel past.

Het verhaaltje verzendkosten (verzekeren) raakt uiteraard kant nog wal, dat weet je neem ik aan wel?
Ook de rest van de voorwaarden mankeert nog het één en ander aan.