Pageheader

1
Heeft iemand wat tips voor een goede page header?
Ik gebruik mijnwebwinkel professional maar ik vind dat de header een goede 1e indruk moet achterlaten voor de klanten. maar heb er niet zoveel ervaring mee. ik verander mijn header om de dag( De webshop staat nog niet online) maar ben er nooit tevreden mee.

Groeten

Re: Pageheader

2
Misschien is het een idee een grafisch ontwerper te zoeken die dit samen met je huisstijl voor je kan maken. Dan heb je alles in 1.

Re: Pageheader

4
Een goede header draait om twee kernelementen: identiteit (wie zijn wij) en propositie (wat kun jij als bezoeker van ons verwachten). Die twee elementen moet je helder voor ogen hebben, ook als je een opdracht wilt neerleggen bij een ontwerper.
Beginner19 schreef:Ik verander mijn header om de dag (de webshop staat nog niet online) maar ben er nooit tevreden mee.
Zou kunnen komen doordat een van de twee (identiteit of propositie) bij de start van een nieuwe webshop nog niet definitief vastliggen. Hoewel de gedachtegang "we willen alle opties openhouden" of "we willen niets uitsluiten" juist dan verleidelijk is, zul je keuzen moeten maken.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Pageheader

5
Wat Esther zegt kan wel eens een goed idee zijn in jouw geval.

Maar wat waarschijnlijk het probleem is, is dat je header niet aansluit bij de rest van je pagina? Ben je wel tevreden over de rest van je design, dan kan je proberen je header aan te laten sluiten.

Anders zou je het hele design over de kop moeten gooien...
http://www.fashionsquare.nl