KVK vraagje: Importeer ik of niet

1
Beste mensen,

Ik heb morgen aan afspraak om me in te schrijven als eenmanszaak bij de KVK. Nu ben ik bezig met de benodigde formulieren en moet ik aangeven of ik producten importeer.

Ik verkoop gamecards, deze zijn ingescand en dus niet fysiek. Ik heb diverse leveranciers waarvan enkele uit het buitenland. Omdat alle handel via mail verloopt vraag ik mij af of dit onder importeren valt?

Wellicht dat iemand hier een antwoord op mijn vraag heeft.

Alvast bedank!

Groeten,

Dennis
http://www.goedkopexboxlive.nl

Re: KVK vraagje: Importeer ik of niet

2
De inschrijving is een momentopname. Als je twijfelt, en op dat punt liever nog geen discussies wilt, vul je nu gewoon nog nee in.

Dan krijg je er nog geen vragen (maar dus ook geen adviezen) over. Fouten kun je hierin niet maken want niets is zo wispelturig als een echte ondernemer. Als jij invult dat je vandaag niet importeert, geen personeel hebt, of niets doet met innovaties en milieu, zegt dat helemaal niets over hoe je morgen zaken doet.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.