ladylikeforyou.nl

1
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met mijn webwinkel met mode accessoires voor de vrouw. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van de website en de artikelen. Tips en opmerkingen zijn zeer welkom!!!!

Ik vind het overigens leuk om contact te hebben met andere webwinkel eigenaren om zodoende ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Krista

2
Hoi Krista,

Ik heb even gekeken op www.ladylikeforyou.nl en het ziet er netjes uit. Mijn eerste reactie was wel; 'oef wat een roze. en wat een achtergrond!' Daar moet je tegenkunnen en ik als minder trendy en al zeker geen vrouw had er misschien wat moeite mee. Het roze kan ik nog mee leven, de sexy dame in de achtergrond zou ik ietsje aanpassen maar met name de draaiende glitters langs de vierkantjes.. nee die gaat me echt te ver.

Met name de thuisparty wat wel vertrouwen en een leuke extra geeft aan de winkel, en de genoemde korting op de voorpagina bij deelname aan de nieuwsbrief vind ik erg sterk.

Het systeem van de winkel werkt prima en ziet er goed uit. Het is natuurlijk ook een vooruit gemaakt systeem maar toch is het altijd prettig als dit duidelijk is.

Minder sterk vind ik dat ik twee keer moet klikken voor ik werkelijk sieraden tegen kom. Juist bij glitters als deze zou je er op de voorpagina wat mee moeten doen. Nieuwste assortiment, aanbieding van de week/maand of meest populaire artikelen bijvoorbeeld even met fototje op de voorpagina noemen? Zodat men kan zien wat er verderop te verwachten is?

Al met al een prima winkel denk ik, maar mij als 'suffe jongeman' net iets te glitterig en roze.

3
Hoi Krista,

Poeh, aan de roze letters moeten mijn ogen wel even wennen zeg!
Voor de rest vind ik de site er mooi uitzien, alleen het menu vind ik wel erg lang. Misschien kan je opruiming onder acties zetten. Levering onder winkelen bij ladylike for you. Zodat het menu wat kleiner word en overzichtelijker.

Groetjes Rianne
Speciale halsbanden voor speciale honden www.bigdogboetiek.nl

4
Hoi,

Ik moet zeggen, de site ziet er goed uit! Het is inderdaad erg roze, maar i vind het niet te, het kan wel. Mijn enige aanmerking is de tekst op de achtergrond, deze staat dwars door de foto heen. Misschien is het mooier deze tekst aan de onderkant van de foto te plaatsen, en in een iets minder opvallende kleur. Ik vind dat dit nu de aandacht nogal afleidt. De foto die je hebt gebruikt voor de achtergrond is prachtig, alleen komt deze zo niet heel erg tot zijn recht. Ik denk dat als je de tekst onderaan de foto zou plaatsen, en dan bijvoorbeeld in lichtgrijs of eventueel wit (of een lagere dekking) dat het al veel overzichtelijker zou zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.