www.bigdogboetiek.nl

1
Ik ben sinds 1 maand begonnen met mijn webwinkel en ik zou graag willen weten hoe 'vreemden' tegen mijn winkel aankijken.

Alvast bedankt,

Rianne
Speciale halsbanden voor speciale honden www.bigdogboetiek.nl

2
Wat een lieve webshop! Ook al is het assortiment niet erg groot, zo zie je maar weer dat je met een kleina ssortiment ook een leuke shop kunt maken. De kleuren zijn erg fris, en passen mooi bij elkaar. Ook het logo met de hondenpootjes is leuk gedaan.
Navigatie is duidelijk, bovenste deel si de shop, onderste deel informatie.
Ik zou er niks meer aan veranderen.

3
Ontzettend bedankt voor je reactie!
Speciale halsbanden voor speciale honden www.bigdogboetiek.nl

4
Ziet er heel leuk uit! Enkel was het mij niet meteen duidelijk waar ik kon bestellen. De links in het menu hadden ook een weblog of artikel kunnen zijn. Misschien moet je het woordje shop of winkel erachter zetten.

Ik denk dat het assortiment nog wel iets groter mag. Ik ben het met de vorige poster eens dat hoeveelheid niet bepalend is en dat het er leuk uit ziet, maar iets meer mag denk ik.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
admin schreef:Ziet er heel leuk uit! Enkel was het mij niet meteen duidelijk waar ik kon bestellen. De links in het menu hadden ook een weblog of artikel kunnen zijn. Misschien moet je het woordje shop of winkel erachter zetten.

Ik denk dat het assortiment nog wel iets groter mag. Ik ben het met de vorige poster eens dat hoeveelheid niet bepalend is en dat het er leuk uit ziet, maar iets meer mag denk ik.
Het is ook de bedoeling dat de webwinkel nog uitgebreider word. Helaas haakte 1 leverancier of doordat ze niet meer naar Nederland leveren. Maar ik ga zeker je advies opvolgen....
Speciale halsbanden voor speciale honden www.bigdogboetiek.nl