Re: Ben je bekend met www.dropshipgids.nl

3
rudyhoff schreef:Kom op zeg, hier trap je toch niet in?!? Wie gaat nou geld betalen voor NAMEN van leveranciers? Wel een slimme manier om gemakkelijk geld te verdienen. Maar wees zelf slimmer en ga hier niet op in!
Wat dan? De concurrentie gratis spekken met leveranciers? Ik heb geen enkel belang bij de website, maar vind het idee wel goed (zelf ook zulke sites gehad)
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: Ben je bekend met www.dropshipgids.nl

4
Als je je concurrentie je leveranciers niet wilt geven, dan wil je dat ook niet als ze er 20 euro voor betalen.

Het overzicht van leveranciers die je hier koopt kan je ook gewoon zelf opzoeken. Leuk dat iemand een overzicht heeft gemaakt, maar dat is zeker geen 20 euro waard!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ben je bekend met www.dropshipgids.nl

5
rudyhoff schreef:Als je je concurrentie je leveranciers niet wilt geven, dan wil je dat ook niet als ze er 20 euro voor betalen.

Het overzicht van leveranciers die je hier koopt kan je ook gewoon zelf opzoeken. Leuk dat iemand een overzicht heeft gemaakt, maar dat is zeker geen 20 euro waard!
Geen idee weet niet welke er allemaal inzitten. Wel ben ik van mening dat geld vragen voor leveranciers best kan, mits marktconform.
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: Ben je bekend met www.dropshipgids.nl

6
nou ik vind het wel de moeite waar om op die manier aan nieuwe groothandels namen te komen.... mensen geven dat niet gauw prijs... ben zelf ook op zoek naar verschillende topmerken in kinderkleding... heb er nu een aantal gevonden en geleverd gekregen.... maar nog lang niet alles....
niemand hier weet er ook geen...

Re: Ben je bekend met www.dropshipgids.nl

9
zigzagshop schreef:Ik had ervoor betaald en 2 dagen later 2 PDF files gekregen met buitenlandse bedrijven die ik zelf ook had, dus niks nuttigs.
Gek he... Ik had niet veel anders verwacht. De eigenaar heeft weer erg makkelijk 20 euro verdiend.