Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

1
Hallo,

mijn boekhouder heeft een actie: hij geeft gratis ondernemingsplannen weg!
Je kunt je idee mailen en 1x per maand geeft hij aan 1 van die ideeën een gratis ondernemingsplan weg. En hij levert het eventueel ook aan een bank ofzo.
Hij heeft al 10 jaar ervaring dus dit lijkt mij een beter optie dan het downloaden van zo'n gratis of standaard ondernemersplan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

8
Als ik het bericht lees hoef je niet direct een heel ondernemingsplan zelf aanleveren maar een goed idee. Op basis daarvan wordt een dan een ondernemingsplan geschreven.

Sowieso zou ik zelf nooit mijn idee kenbaar maken aan een, tot nu toe, geheel onbekende partij.

Zo ken ik een bedrijf die eens een adviesbureau had ingehuurd om te kijken welke stromingen in het bedrijf verbeterd konden worden. Hiermee gaven ze dus openheid van boeken. Enkele maanden later bleek dit adviesbureau ook eens actief te zijn met een onderneming in dezelfde branche...

Wellicht niet geheel hetzelfde maar het zou toch wat zijn als jouw idee niet de winnaar is maar je enkele maanden later wel plots een concurrent hebt.

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

9
T zal deze wel zijn denk ik http://gratisondernemingsplan.sssfinance.nl/

Vervolgens zullen wij de geselecteerde plannen op onze website zetten waarna iedereen op de ideeën kan stemmen. Het idee met de meeste stemmen krijgt een op maat gemaakt ondernemingsplan welke, indien nodig, zal worden geleverd aan de meest geschikte financieringsmaatschappij.

Dit is interessant voor de 5.000 niet serieuze ondernemingen die er snel wat bij willen verdienen bijvoorbeeld. Niet voor de echte lange termijn ondernemer, die geeft zijn idee niet weg op straat.

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

11
Meesleepbeest schreef:T zal deze wel zijn denk ik http://gratisondernemingsplan.sssfinance.nl/

Vervolgens zullen wij de geselecteerde plannen op onze website zetten waarna iedereen op de ideeën kan stemmen. Het idee met de meeste stemmen krijgt een op maat gemaakt ondernemingsplan welke, indien nodig, zal worden geleverd aan de meest geschikte financieringsmaatschappij.

Dit is interessant voor de 5.000 niet serieuze ondernemingen die er snel wat bij willen verdienen bijvoorbeeld. Niet voor de echte lange termijn ondernemer, die geeft zijn idee niet weg op straat.
Dit klopt, doe maar eens een trace naar KVK en google, krijg je leuke resultaten...

Het blijft leuk....

Kan me voorstellen dan het misschien wel serieus bedoelt is, maar maak het dan ook serieus.
Zo zijn er mensen die zeker goede ideen hebben, maar niet weten hoe ze het moeten regelen of aanpakken. Bouw daar dan wat omheen. Of ga daar iets mee doen.

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

12
Sorry hoor, maar het is wel degelijk mijn boekhouder.
Hij doet al jaren mijn boekhouding, en naar volle tevredenheid.

Nu heeft hij deze actie gestart en ik dacht dat er misschien beginnende ondernemers waren die hier wat aan hadden... En dat ik daarmee iets waardevols aan dit forum toe kon voegen.
Kennelijk heb ik het mis....

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

13
Heidi schreef:Sorry hoor, maar het is wel degelijk mijn boekhouder.
Hij doet al jaren mijn boekhouding, en naar volle tevredenheid.

Nu heeft hij deze actie gestart en ik dacht dat er misschien beginnende ondernemers waren die hier wat aan hadden... En dat ik daarmee iets waardevols aan dit forum toe kon voegen.
Kennelijk heb ik het mis....
Dit is niet de manier om ondernemers te helpen. Laat ze het ondernemingsplan zélf schrijven, zij moeten immers gaan werken op de desbetreffende markt. Waarmee je boekhouder wel startende ondernemers mee kan helpen is zijn kennis en diensten voor een bepaalde periode gratis aan te bieden. ´t is maar een suggestie.
http://www.seebuyplay.nl

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

14
@Heidi,

Het is wel degelijk het boekhoudkantoor van jou (en je man)

kijk maar naar je eigen bericht,
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=2621
Heidi schreef:Wij kunnen je helpen! Ik heb samen met mijn man een boekhoudkantoor, en mijn man maakt al 10 jaar goede ondernemingsplannen. Enkele banken hier in de buurt hebben zijn plan zelfs als voorbeeld liggen voor hun klanten.
Kijk maar op onze website voor meer info: [site verwijderd]
Op dit moment hebben wij zelfs een actie dat je een gratis ondernemingsplan kunt winnen.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

Re: Gratis op maat gemaakt ondernemingsplan te winnen!

15
Tjee zeg waarom zo moeilijk doen als je gewoon voor jezelf reclame wilt maken?
Dit is fijne reclame voorjezelf/en jou boekhouder zeg, NOT!!
Doen jullie aan een rollen spel thuis of zo?

Gelukkig zitten er hier zeer wijze mensen op het forum, die door zulke topic's/mensen heen prikken..