Ff voorstellen!

1
HoiiHoii,

Ik denk ik stel me even voor, wel zo netjes :D
Ik ben Marissa en ik ben 20 jaar (jaja..jong..;))

Ik heb nog niet echt een webwinkeltje maar die is wel onderweg.. Ik moet me nog aanmelden bij KvK maar ik wou eerst weten of me winkeltje wel zou lopen..
Daarom ben ik gaan uitproberen op hyves ;) ( http://elysia666.hyves.nl/ weet niet of het mag... :$) Dit is een succes, soms heb ik me mindere dagen maar soms loopt het gesmeerd!
Ik ben designer, ( weet niet of ik me zo mag noemen.. maar bij deze :$ )
Ik ontwerp logo's, banners, flyers, visitekaartjes, header etc, Noem het maar op! Waar een klant om vraagt kan ik bijna altijd wel maken!
Ik heb al een aantal klantjes gehad die mijn logo's dragen enz dus dat is leuk!! :D

Ik ben er mee begonnen omdat ik designen enorm leuk vind maar ook om mensen blij te maken en te helpen met hun shopje. De meeste winkeltjes willen toch wel een eigen logo en bij de meeste is dit hartstikke duur! Ik vind het gewoon absurd hoe duur het soms kan zijn..
Vandaar dat ik het aan de goedkope kant doe en mensen zo dus ook kan helpen! :D
Ook ontwerp op voor op canvas, vooral voor babykamers, woonkamers etc, noem het maar op. In de toekomst zou ik graag dingen willen gaan ontwerp voor op babykleertjes :D Ik heb ook een eigen logo, me uiltje ( zie avatar) :D

Nou.. dat was het een beetje.. :D Hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben.. en anders vragen staan vrij! :D

Afbeelding