Startklare dropship webshop

1
In de verkoop http://www.designoordopjes.nl

Wat krijg je?
- Licentie op webshop script (t.w.v. 250 euro)
- 2 domeinnamen designoordopjes.nl en design-oordopjes.nl
- Huidige klanten bestand
- Hulp met intergratie

Leverancier & Marge
Leverancier wordt vermeld bij verkoop. Zitten leuke marge op de producten die er nu staan. Mogelijkheid tot uitbreiden naar ongeveer 200 oordopjes. Budget en High Quality

Webhosting & Domeinnamen
Webhosting staat op me eigen dedi, krijg je gratis tot 01-01-2012 erbij. Domeinnaam(en) staan bij transip gratis push.

Bezoekers
n.v.t.

Bestelling
Webshop is startklaar vandaar de prijs.

Moet het kosten
Vaste prijs 399,95. Biedingen onder vraagprijs per p.m.

Prijzen zijn excl. 19% btw

Vragen?
aron [at] xidesign [dot] nl of 0223 74 60 10

Re: Startklare dropship webshop

4
Kortom voor een leverancier van oordopjes en 2 domeinnamen wil je 400 ex btw hebben?
Zet ze even wat beter zelf op Aron ;) Ik weet dat je het kan maar verkoop niet na 6 weken de zoveelste kopie van een shopsource van je.. de uniekheid is er beetje af :) en half sitedeals heeft er al ene ..
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Startklare dropship webshop

5
Mr. Valentijn,

Dit is zeker niet waar. Er zijn op dit moment +- 10 legale webshops met ons systeem. De prijs van dit systeem kost nu eenmalig 250 euro, daarbij krijg je een goede leverancier, webhosting en leuke domeinnamen.

Daarbij kan je zo starten met deze webshop. Vandaar de lage prijs!

P.S : Zou jij mij kunnen vertellen welk 'half sd' het script heeft?

Re: Startklare dropship webshop

6
Je shop source word meerdere malen aangeboden, zelfs ik heb al een kopie gekregen (never gebruikt overigens) bij de overname van "slechts" een domein.

Je mag me gewoon Maurice noemen hoor ipv "MR" Ik ben niet zo voor de poehpa met heer, mevr etc

en voor een standaard scriptje, 2 domeinnamen vind ik 400 euro duur idd.
Je script is niet uniek, derhalve is open source aantrekkelijker wegens de achterban/community's die erbij horen (denk aan magento, opencart)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: Startklare dropship webshop

7
Mijnheer Maurice heeft ook in ruimere zin wel een punt: de uiterste houdbaarheidsdatum van je vaste concept nadert met rasse schreden. Trek een beperkte productcategorie (oordopjes?!) van je vaste dropship-leverancier open, freubel wat aan je template en je kunt weer een "toko" verkopen.

Misschien verstandig om lang op vakantie te gaan van de winst uit je verkochte winkeltjes en op een ligbed onder de zon een concept uit te werken dat minder verveelt en meer opbrengt?

Re: Startklare dropship webshop

8
Ward schreef:Mijnheer Maurice heeft ook in ruimere zin wel een punt: de uiterste houdbaarheidsdatum van je vaste concept nadert met rasse schreden. Trek een beperkte productcategorie (oordopjes?!) van je vaste dropship-leverancier open, freubel wat aan je template en je kunt weer een "toko" verkopen.

Misschien verstandig om lang op vakantie te gaan van de winst uit je verkochte winkeltjes en op een ligbed onder de zon een concept uit te werken dat minder verveelt en meer opbrengt?
Webshop is ontwikkeld voor verkoop. Domeinnamen waren in portfolio echter een webshop opgezet om deze compleet te kunnen aanbieden voor diegeen die er interesse in heeft.

Re: Startklare dropship webshop

10
Ach zijn handel

dit is toch een Vraag & Aanbod - Handel topic
Laat ... zijn ding doen

..... is al vaker gewezen op eerst beoordelen en dan verhandelen. Maar waarom niet. Dit is ondernemen. Als je het er niet mee eens bent met zijn handelswijze dan niet op reageren.

Wil je waarschuwen voor potentiële kopers omdat je oplichting verwacht dan wel...

Het is natuurlijk niet duur "als" je krijgt wat je ziet.

Goede of slechte reacties op zijn handelswijze zie ik nog niet. Doet i et slecht dan komen die vanzelf. Gaat hij daarna zijn naam veranderen en begint i opnieuw dan weet je genoeg.


........ succes met de handel

Groet.

Re: Startklare dropship webshop

11
Aron en ik kennen elkaar al wat langer als vandaag en er zit zeker geen kwaad bij hem in :) dat is iets wat ik wel weet. Ben enkel van mening dat hij beter zelf iets kan doorzetten zoals hij van plan was met xishops. Hij heeft opzich het linkbuilding netwerk er wel voor.. Is gewoon zonde hoe je dit webwinkel source over de toonbank ziet gaan. Kan zo al 4/5 shops opnoemen met allemaal zelfde layout als de aangeboden versie met allemaal relevante telefoon onderdelen die te koop staan. Dat komt de source en de naam van Aron uiteindelijk ook niet ten goede :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: Startklare dropship webshop

12
Ja, ik snap het probleem ook niet helemaal, tis handel.

Er zijn genoeg mensen denk ik die hier behoefte aan hebben, schappelijk prijsje, site ziet er goed uit.

De vraag is meer, waarom zou je negatief hierop willen reageren? Ben je bang dat potentiele klanten worden weg gekaapt?

Re: Startklare dropship webshop

13
Nee, omdat je gewoon een inmiddels standaard shop krijgt met wat producten erin gegooid met het mooie verhaal dat een leverancier alles doet via dropshipment.

De laatste sites die ik voorbij heb zien komen (op verschillende sites) zijn allemaal identiek. Als een andere ondernemer het verprutst met dezelfde layout dan kan dat jou ook pijn doen. Bovendien zijn het allemaal gerelateerde producten. Volgende week komt er weer een nieuwe site met hetzelfde soort producten en heb je er weer een concurrent bij...

Xidesign kan websites maken, daar ben ik wel van overtuigd maar deze werkwijze vind ik gewoon een quick buck maken. Verkoop dan gewoon de software zonder producten zonder onzin verhalen.

True, het kost geen drol (op het eerste gezicht) maar je koopt eigenlijk ook niets m.u.v. de skin.

Re: Startklare dropship webshop

15
frafra schreef:
GAP schreef:Goede of slechte reacties op zijn handelswijze zie ik nog niet. Doet i et slecht dan komen die vanzelf. Gaat hij daarna zijn naam veranderen en begint i opnieuw dan weet je genoeg.
Kuch, http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1501
:D Juist zelfs Ward gaat hier uit zijn dak :D

Ik weet het weer.

Ik herinder me ook eerdere forums waar ik discussies had met .... deze topics zijn verwijderd 8)

1 tip, wie goed doet goed ontmoet :wink: