Creditcards accepteren met Magento

1
Momenteel zijn we bezig met het opleveren van een Nederlandse Magento webwinkel en hierin willen we ook creditcards accepteren. Nu werken we vaak met betalingsproviders waarmee je gemakkelijk creditcards kunt accepteren maar hiervoor betaal je meestal wel een maandelijkse fee. Voor deze webwinkel willen dit liever nog even niet. We willen gaan werken met betalen bij het afhalen, iDeal (Mollie) en PayPal. Maar dan missen we een gemakkelijke creditcard betaling. Het kan wel met PayPal maar is zonder abonnementskosten minder mooi geintegreerd in Magento. Of doe ik nu iets verkeerd?
Nu op mijn weblogs:

Re: Creditcards accepteren met Magento

2
Dirkjan schreef:Maar dan missen we een gemakkelijke creditcard betaling. Het kan wel met PayPal maar is zonder abonnementskosten minder mooi geintegreerd in Magento. Of doe ik nu iets verkeerd?
Wat bedoel je precies met mooi ? Paypal is een standaard module van Magento en werkt door simpel wat instellingen te wijzigen.

Bedoel je dat Paypal je hele scherm overneemt na de checkout, ipv dat alles binnen jouw layout blijft?
http://www.hollandwinkel.nl

Re: Creditcards accepteren met Magento

3
Met zo'n PayPal pro module kun je al wat opties in de webwinkel zelf opgeven en lijkt het meer een creditcard betaling, ook voor mensen die niet bekend zijn met PayPal. Met de oplossing zonder maandelijkse kosten gaat de bezoeker eerst naar de site van PayPal wat voor mensen die nog niet bekend zijn met dit bedrijf een te grote stap is.
Nu op mijn weblogs:

Re: Creditcards accepteren met Magento

4
Dirkjan schreef:Met zo'n PayPal pro module kun je al wat opties in de webwinkel zelf opgeven en lijkt het meer een creditcard betaling, ook voor mensen die niet bekend zijn met PayPal. Met de oplossing zonder maandelijkse kosten gaat de bezoeker eerst naar de site van PayPal wat voor mensen die nog niet bekend zijn met dit bedrijf een te grote stap is.
Bedankt voor de uitleg.

Als ik me inlees over Paypal Payment Pro dan kom je inderdaad niet uit onder die US$ 30 kosten die ze in rekening brengen. Daar staat tegenover iets lagere transactie kosten.

Kwestie van break-even point berekenen denk ik.
http://www.hollandwinkel.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Creditcards accepteren met Magento

5
martijn schreef:Als ik me inlees over Paypal Payment Pro dan kom je inderdaad niet uit onder die US$ 30 kosten die ze in rekening brengen. Daar staat tegenover iets lagere transactie kosten.

Kwestie van break-even point berekenen denk ik.
Misschien een idee om net iets meer dan $ 30 per maand uit te geven bij een PSP. Dan heb je niet alleen PayPal plus creditcards, maar ook iDEAL en de belangrijkste betaalsystemen voor België en Duitsland in huis, allemaal onder één dak.
StoreCore.io

Re: Creditcards accepteren met Magento

6
Ward schreef:Misschien een idee om net iets meer dan $ 30 per maand uit te geven bij een PSP. Dan heb je niet alleen PayPal plus creditcards, maar ook iDEAL en de belangrijkste betaalsystemen voor België en Duitsland in huis, allemaal onder één dak.
Duitsland en België zijn in deze niet zo belangrijk. Het is een redelijk nieuw concept en de kans is groot dat het de eerste maanden minder hard gaat dan later. Liever had ik een mogelijkheid gehad zonder maandelijkse kosten. Maar 30 dollar is nog redelijk te overzien.
Nu op mijn weblogs:

Re: Creditcards accepteren met Magento

7
Je zou het inderdaad moeten doorrekenen met scenario's voor aantal orders en ordergrootte, maar volgens mij ben je met PayPal plus creditcards via PayPal en iDEAL via Mollie niet heel veel goedkoper uit dan met alles onder één dak bij een PSP. Bij ruim een tientje per maand verschil zou ik voor het gemak in implementatie en backoffice een PSP het voordeel van de twijfel gunnen.

Wel een leuke vraag, want ik kan me voorstellen dat een start-up niet meteen wil vastzitten aan een jaarabonnement met vaste maandlasten. Dan krijg je inderdaad de lastige afweging van "De cost gaet voor de baet uyt" en "Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd".

Ben benieuwd wat het wordt en waarom.
StoreCore.io

Re: Creditcards accepteren met Magento

8
Haha.. Het wordt dan niets voor nu. Ik denk dat jij met die tarieven je richt op Multisafepay?

Maar als ik had moeten kiezen zou ik denk ik voor PayPal gaan. Het propakket van PayPal is erg mooi te integreren en 30 dollar is wat anders dan 30 euro. ;-) Dus het verschil is niet een tientje maar 15 euro per maand. Daarnaast is PayPal flexibeler, zoals je zelf al aangeeft.

Maar zelfs dat vind ik nu even te duur. Deze webwinkel is vrij nieuw en verkoopt duurdere producten in een concurrerende markt, dus ik verwacht niet direct hoge volumes en omzet. Waarschijnlijk ben ik pas in oktober bereid maandkosten voor een betalingsprovider te betalen. Tot die tijd is iDeal, betalen bij afhalen, en de normale PayPal, voor mij dan even voldoende.

Gezien de prijs van de producten en het feit dat de winkel in het begin vrij nieuw en onbekend is, zouden creditcardbetalingen wel een meerwaarde zijn geweest. Mocht iemand een goede oplossing weten waarmee je zonder vaste kosten toch creditcards kunt accepteren houd ik me aanbevolen.
Nu op mijn weblogs:

Re: Creditcards accepteren met Magento

9
Dirkjan schreef:Haha.. Het wordt dan niets voor nu. Ik denk dat jij met die tarieven je richt op Multisafepay?
Klopt, je kent me goed, maar dat is meer omdat ik na lang puzzelen zelf op MultiSafepay Connect uitkwam. En dat is geen reclame, want het is naar mijn smaak een keuze voor de voor ons minst slechte, niet de beste. Buckaroo werd tweede op de lijst, mede omdat een goede vriend met een grote webshop binnenkort waarschijnlijk overgaat van Buckaroo naar MultiSafepay.
StoreCore.io