Marktplaats Admark Tegoedbon

1
Hallo,

Ik wil me wat meer gaan verdiepen in Admarkt. Ik draai nu met Adwords en dat bevalt wel goed. Alleen lees ik ook hier op het forum lang niet altijd positieve ervaringen betreft Admarkt.

Vandaar mn vraag naar die Admarkt tegoedbon. Zo kan ik kosteloos eens testen met adverteren.

Nu lees ik op vele fora dat Admarkt net als Adwords tegoedbonnen ( vouchers ) weggeeft. En dat er bij het blad van de KvK ook regelmatig dit soort bonnen zitten. Ik krijg dit blad ( De Zaak ) regelmatig maar Admarkt vouchers zitten er nooit bij. Ook via Google helaas geen voucher codes te vinden.

Is er iemand die misschien een vouchercode over heeft en deze aan mij zou willen geven?


Ik zou er enorm gelukkig mee zijn.

Ik hoor het graag.

Groetjes

Re: Marktplaats Admark Tegoedbon

2
Maak een admarkt account aan, maak een advertentie aan en zet die vervolgens direct uit. Na een paar weken zal Marktplaats je bellen en vragen waarom de advertenties niet aan staan. Als ze niet direct een aanbod doen om het eens te proberen voor 50 euro, kan je ze altijd nog proberen over te halen :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Marktplaats Admark Tegoedbon

5
Wouter, dat ga ik eens proberen! :) Heb er 2 lopen en ben niet geheel ontevreden over de werking, dit omdat ik ook veel tweedehands games verhandel en dat goed past bij het publiek van Marktplaats. Nieuwe producten zou ik niet aan beginnen op marktplaats, je krijgt dan alleen kijkers die het product voor sowieso 4 tientjes minder willen dan de verkoopprijs. Je krijgt dan ook de meest onzinnige mailtjes en biedingen.
http://www.seebuyplay.nl

Re: Marktplaats Admark Tegoedbon

7
Zo'n bon is inderdaad 1 maal te gebruiken. En alleen als je nog niet eerder hebt geadverteerd bij marktplaats.

Als je al advertenties op marktplaats hebt staan, kun je de bon niet meer gebruiken en ook de truc van wouter gaat dan niet meer op.

Re: Marktplaats Admark Tegoedbon

8
Je krijgt van de telefoniste niet zo'n bon op gestuurd, maar je krijgt een bepaald gratis tegoed om het nog eens te proberen. Mijn truc werkt prima hoor, voor het gedeelte van gratis tegoed krijgen dan. :)