Amber Alerts

1
Zoals Roberto al op het forum van Logivert melde is het een goed idee om de Amber Alerts te plaatsen op je webwinkel.

AMBER Alert Nederland is het landelijke waarschuwingssysteem bij urgente kindervermissingen en –ontvoeringen.
Een AMBER Alert zorgt ervoor dat binnen tien minuten miljoenen Nederlanders de foto van het vermiste of ontvoerde kind onder ogen krijgen.

AMBER Alerts worden alleen uitgestuurd bij urgente kindervermissingszaken.

Wij als webwinkel gebruiker kunnen dit doel simpel ondersteunen, Hierdoor zullen 10.000e bezoekers snel gewaarschuwd kunnen worden.
( men krijgt maar 1 x de melding, dus als men op een andere site de melding al heeft gekregen komt die niet in beeld )

Uw hulp is hierbij letterlijk van levensbelang.
Want hoe groter het bereik van deze berichten, hoe meer mensen de opsporingsposters zien, en hoe groter dus de kans dat een kind (op tijd) teruggevonden wordt.

Help daarom mee, en laat ook op jullie webshop de melding van AMBER Alert komen, de instelling is simpel.

Ga naar : http://www.amberalertnederland.nl/Recei ... =3&lang=nl en meld je aan, en kies voor transparant. De code die je dan genereerd, plaats je ergens in je code. Bij Logivert is dat:

Onder eigenschappen 3/6 bij meta tags geheel onderaan.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Amber Alerts

14
PeterPastoor schreef:Ik kreeg te horen dat het bij mij goed werkte.
Ja, bij ons ging het alarm ook foutloos af. Is ook mooi geïmplementeerd: valt wel op, maar ondermijnt het shoppen niet.
StoreCore.io

Re: Amber Alerts

16
HorseTopShop schreef:Bij mij op de webwinkel werkt het dus niet. Maar op jullie websites zie ik hem ook niet. Zowel thuis op de computer als in de winkel. Heel raar.
Hij was vanmiddag gelukkig alweer snel ingetrokken: verloren kind terecht! Waarschijnlijk heb je 'm daarom bij ons gemist.
StoreCore.io