http://ermakeam.nl

1
Graag zou ik van jullie willen vernemen hoe jullie over de lay-out en de indeling van mijn webwinkel denken.

Ik liet het uiteindelijke resultaat net aan mijn man zien, maar die vindt het iets te druk....

2
Ik vind de winkel zelf erg mooi.. De voorpagina vind ik veel te druk. Dat paars, roze en lichtblauw matcht totaal niet met de rest van je winkel die juist vrij strak en stoer is. De voorpagina moet je volgens mij veranderen (als je ook stoere strakke mannen als klant wilt ;-) maar de rest van de winkel vond ik er heel professioneel uitzien!

De voorpagina heeft ook te veel tekst en dat was op mijn PC in die kleurtjes niet zo goed te lezen. Ik heb dat ook amper kunnen lezen :P

3
Dank je wel voor je feedback, ik ga vanavond eens aan de slag om te kijken of ik nog wat dingen kan aanpassen qua kleur en tekst.

4
Hallo,

er staat op je site dat je vakantie hebt tot 31 juli, maar dat is al even geleden, of is je vakantie verlengd. :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.