Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

1
Even voorstellen; wij zijn Shopdiva! Wij zijn nieuw en nog aan het groeien. Wij nodigen webshops uit om zich kosteloos aan te melden voor een vermelding op onze website. Maar let wel.. niet elke webshop komt zomaar in aanmerking. Wij zijn erg kieskeurig en soms een tikkeltje eigenwijs. Met ruim 20.000 webshops alleen al in Nederland mag dat ook wel, vinden wij.

Ben je al nieuwsgierig? Wij in elk geval wel! Wij zijn op zoek naar webshops die onze bezoekers iets leuks kunnen bieden. Webshops die uitblinken in originaliteit, super hippe merken voeren, niche webshops of gewoon webshops die staan als een huis. Ben jij toevallig eigenaar van zo'n webshop? Lees dan even verder.

Wat wij voor jou kunnen doen?
Wij schrijven in elk geval een hele leuke review, aangevuld met foto materiaal van de webshop en zoekwoorden voor onze zoekfunctie. Je krijgt daarnaast een hoogwaardige backlink met eigen meta tags, een post op twitter en facebook. Ook krijg je toegang tot een speciaal onderdeel voor webshop eigenaren en de mogelijkheid om wekelijks korte nieuwsitems te publiceren.

Wat wij willen bereiken?
Wij willen een leuk en gezellig shopping portaal zijn. Eén die ertoe doet. Geen saaie startpagina. Maar een plek waar bezoekers de leukste shops krijgen te zien die er in Nederland te vinden zijn. En natuurlijk een plek waar webshops zich op een mooie manier kunnen presenteren en extra bezoekers krijgen die ook enthousiast zijn en graag iets komen kopen.

Wat wij vragen van jou?
Voor de komende tijd is een vermelding op Shopdiva helemaal gratis. Dus.. denk jij een aanwinst te zijn voor onze website? Meld je dan snel aan!

PS. Het is niet onze bedoeling om hier te spammen. Wij willen graag in contact komen met leuke webshops en zien deze post ook als een mooie kans voor webshops om meer bekendheid te krijgen!
kijk op ~ http://www.shopdiva.nl ~ alleen de allerleukste webshops!

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

3
Je tekst triggerde mij ook om even op je site te gaan kijken. Complimenten daarvoor dus!
Site ziet er ook netjes uit. Net even anders dan anders.

Maar ik sluit me wel aan bij Moncherry.... blijft het gratis of krijgen we straks toch een factuur? Ik ben altijd benieuwd naar het verdienmodel (want daar moeten wij voor zorgen ;) ).

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

4
moncherry schreef:... Maar wat ik altijd wil weten voordat ik ergens aan begin is wat mij iets gaat kosten? Er staat voorlopig is het gratis, maar daarna?
Cactus77 schreef:... Maar ik sluit me wel aan bij Moncherry.... blijft het gratis of krijgen we straks toch een factuur? Ik ben altijd benieuwd naar het verdienmodel (want daar moeten wij voor zorgen ;) ).
Bedankt voor de complimenten.. ook onze uitstraling vinden wij erg belangrijk. Wij houden van lekker helder.. mooie plaatjes.. en een goed gevoel! Wij willen een leuke verzameling webshops die je niet zomaar overal tegenkomt. Een plek voor kleine en middelgrote webshops om zich te presenteren aan een publiek dat plezier heeft om af en toe online iets te kopen.

Wij willen onze boterham ook graag op een fatsoenlijke manier gaan verdienen. Een vermelding op Shopdiva blijft voorlopig gewoon gratis (wij zullen je ook niet achteraf lastig gaan vallen met administratiekosten of zoiets). Een verdienmodel komt pas ter sprake wanneer wij denken dat onze webshop eigenaren bereid zijn een kleine bijdrage te leveren in de vorm van een abonnement. Een heel klein deel van onze webshops zullen een affiliate programma hebben, hier komen ook enige inkomsten uit. En in de toekomst mogelijkheden voor webshops om tegen betaling bijvoorbeeld extra op te vallen tussen andere webshops. Wij hebben dit allemaal nog niet zwart-wit op papier staan. Wij hebben ook gewoon heel veel plezier om hier mee bezig te zijn!

Ik hoop dat ik hiermee iets meer uitleg heb gegeven over het hoe en waarom. Wij weten hoe moeilijk het kan zijn om vandaag de dag een webshop te runnen. Een mooie website met leuke producten waar je met hart en ziel aan werkt, is geen garantie voor succes.. wanneer je weinig of geen marketingbudget hebt. Aan de andere kant zijn wij ook gewoon consument en willen we leuke shops zien die leuke spulletjes verkopen!
kijk op ~ http://www.shopdiva.nl ~ alleen de allerleukste webshops!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

28
shopdiva schreef:
trashydiva schreef:2 Weken moeten wachten is toch niet zo lang? Als het nou 3 maanden geleden was ok, maar ik snap best dat ze de websites even willen checken en dat er wel meerdere aanmeldingen zullen zijn.
Bedankt trashydiva.
It's summertime.. so lay back and relax!!
Waar is die summer dan? hier niet hoor..
summer time is hier al lang voorbij...

we horen het wel wanneer jullie uit geluierd zijn.. :lol:
Afbeelding

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

29
Vandaag kreeg ik bericht dat wij toegelaten zijn met een hele mooie en uitgebreide duidelijke e-mail...
Ik meteen controleren, bij het zien van onze vermelding werd ik helemaal vrolijk en blij ;-)
Wat een mooie vermelding zeg, dit had ik niet verwachten dat onze webwinkel zo leuk neer geet kon worden.. ;-) Ik ben er heel blij en trots op!!! ;-)
Een hele dikke 10+

Ga zometeen de shopdiva banner in onze winkel terug plaatsen..