[nextbikeparts.com] NextBikeParts

1
NextBikeParts bestaat nu ongeveer 8 maanden en ben hiermee begonnen als uitbreiding op mijn hobby mountainbiken. Ik heb in deze 8 maanden redelijk wat verbeterd en geluisterd naar wat klanten willen.

Ik ben daarom ook erg benieuwd wat jullie van de webshop vinden?

De website url is: http://www.nextbikeparts.com

Evenals te bezoeken via .nl of .be

Sportieve groeten,
Martijn
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: NextBikeParts

2
Mooie shop! Maar als ik het goed zie, is de site nog niet helemaal af. Je biedt bijvoorbeeld Bancontact / Mister Cash aan, maar klanten uit België kunnen/mogen nog niet online bestellen.

Verder zitten er nog wat kinderziekten in: VAT in plaats van btw in het winkelwagentje en je toont de verzendkosten niet, maar verwacht wel dat kopers ook zonder zicht op die kosten alvast op "afrekenen" klikken.
StoreCore.io

Re: NextBikeParts

3
Bedankt, de fout van de bestelling voor Belgie is bij mij te binnen geschoten. Stond inderdaad nog beschreven dat het niet kan, maar het is al eventjes mogelijk. Hierbij verbeterd?

Wat betreft de kinderziektes, bedankt voor het melden. Ik ga dit aanpassen.

Ik hoor graag meerdere reacties om de shop nog beter te maken.

-edit-
Ik maak gebruik van opencart, maar vind nog niet de optie om de verzendkosten in het subtotaal te tonen. Op welke manier is dit wel mogelijk? Iemand een idee?
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: NextBikeParts

5
Met de Call-to-action buttons doel je op de "Bestellen" buttons? Dat is een goed plan inderdaad.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: NextBikeParts

8
Ward schreef:
eCom Pro schreef:Ziet er goed uit. Je kunt de conversie nog verder verhogen door je Call-to-Action buttons groen te maken.
Waarom eigenlijk groen? Was oranje niet de beste kleur voor de call-to-action?

http://www.frankwatching.com/archive/20 ... to-action/

http://www.karelgeenen.nl/19/call-to-ac ... renschema/
Oranje is eveneens goed. Echter dat is afhankelijk van de kleurstelling van de rest van je site. We zien de laatste tijd bij de grote webshops de combinatie blauw oranje, juist vanwege de oranje kleur van de 'call-to-action' . In die kleurstelling zie je dat de "call-to-action' oranje is. Wanneer je een andere kleurstelling hanteert zou ik groen aanbevelen. Weliswaar minder opvallend dan oranje, maar wel meer uitnodigend en minder conflicterend met de kleurstelling van de site.

In het geval van NextBikeParts is oranje echter de beter kleur.
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/

Re: NextBikeParts

10
Beter. :)

Afhankelijk van wat je bezoekers meer trekt, nieuwe producten of aanbiedingen, in het geval dat je aanbiedingen beter verkopen dan je nieuwe producten, zou ik je aanbiedingen meteen in het zicht plaatsen.

Daar naast zo ik je "Aanbiedingen Products" en "Meest gekocht" balken dezelfde blauwe kleur geven als je "Meest gekocht" balk
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/

Re: NextBikeParts

11
Bedankt,

Je doelt op de balk van "Nieuwe producten", dus alle 3 de balken een blauwe kleur mee geven?

Martijn
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: NextBikeParts

13
Inmiddels enkele punten verbeterd, zijn er op dit moment nog punten waarvan jullie zeggen. Hier moet is naar gekeken worden.

Ik heb al geprobeerd de verzendkosten te laten zien bij winkelmandje, helaas door de gebruikte software "opencart" is dit mij nog niet gelukt. Iemand een idee?
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: NextBikeParts

14
SWProjects schreef:Ik heb al geprobeerd de verzendkosten te laten zien bij winkelmandje, helaas door de gebruikte software "opencart" is dit mij nog niet gelukt. Iemand een idee?
Kun je wel een standaardtekst toevoegen aan het winkelwagentje? Gebruik die dan voor een "indicatie verzendkosten" of iets dergelijks, want je beslissingsregel voor de verzendkosten is goed te volgen en dat schept de (wettelijk verplichte) duidelijkheid.
StoreCore.io

Re: [nextbikeparts.com] NextBikeParts

15
Het is mij nog niet gelukt om verzendkosten toe te voegen aan het winkelwagentje.

Maar heb wel wat andere toepassingen gedaan aan de website.

Hebben jullie nog tips of opmerkingen om het een en ander te verbeteren?

Groeten,
Martijn
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.