ervaringen uitbetaling PSP en bankmutaties

1
hallo,

ik ben benieuwd naar de ervaringen van mede webshop eigenaren mbt. de uitbetaling van payment service providers en het koppelen van de bankmutaties. ik zit namelijk met het volgende probleem:

onze facturen van bestellingen worden keurig aangemaakt in de webshop en geïmporteerd naar ons administratie programma (reeleezee). de betalingen lopen via een payment provider en wij krijgen iedere week uitbetaald. Wij krijgen dus in 1 keer een groot aantal betalingen uitbetaald min de transactie kosten die zijn ingehouden door de PSP. Nu is het ieder week een werkje om bij die uitbetalingsmatch de facturen van de bestellingen te koppelen.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mede webshop eigenaren. Hoe hebben jullie dit opgelost? Zijn jullie iedere week/dag/maand bezig met het zoeken van de facturen bij die uitbetaling of wordt dit bij jullie automatisch gekoppeld?

Re: ervaringen uitbetaling PSP en bankmutaties

3
Wouter Hol schreef:Buckaroo kan je 1 op 1 koppelen met je administratie software en dan heb je dat probleem niet.
Welk boekhoud programma gebruik jij Wouter? Ik zelf Exactonline en vraag mij af of dit gaat werken met Buckaroo? De overstap is dan namelijk snel gemaakt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ervaringen uitbetaling PSP en bankmutaties

5
Wouter Hol schreef:Buckaroo kan je 1 op 1 koppelen met je administratie software en dan heb je dat probleem niet.
maar dan moet zowel bij exactonline, als reeleezee in het opmerkingenveld van de mutatie het factuurnummer staan. Dit wordt neem ik aan pas na de betaling aangemaakt. Anders moet je alsnog handmatig de factuur koppelen met de boeking in buckaroo.

Wouter, zou je iets meer kunnen vertellen over jullie situatie? Jullie hebben veel orders te verwerken in de administratie. Ik ben daarom benieuwd hoe jullie de koppeling tussen zencart, betalingsprovider buckaroo en administratie hebben geregeld.