3
ok bedankt

Ik wil graag tips over wat ik zou kunnen veranderen zodat hij aantrekkelijker wordt voor de klanten

alle tips zijn welkom

4
Hi Jeroen,

Net je shop bekeken en ziet er netjes uit. Een paar opmerkingen:

-In mozilla zat er een fout in de rechterkolom;
-Op de product_info pagina staat een foutmelding (Warning: file_exists() [function.file-exists]); Ik denk dat deze potentiele bezoekers wel kan afschikken.
-De afbeeldingen laden langzaam/zijn wellicht te groot. Met name de thumbnails laadde redelijk langzaam.
-Ik zou de Google ads onderaan de shop weghalen
-Je gebruikt binnen de shop nog de standaard os commerce 'pijltjes'. Ik zou hier pijlen voor gebruiken die beter passen binnen het design van je shop.
-Het paypal e-mail adres lijkt incorrect (nfo, ipv info)
-De webshop is redelijk smal met een schermresolutie van 800 breed. Zou het niet mooier zijn gebruik te maken van een 1024 brede schermresolutie (net als de rest van je site).
-De e-mail bevestiging is nog de standaard osCommerce tekst. Ik denk dat deze wel iets uitgebreider / commercieler kan.

Tot zover. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Emile
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.