HorseTopShop schreef:Ik ben het ermee eens dat het veel tijd kost. Geld niet.
Wij staan regelmatig op evenementen. Aanstaand weekend toevallig op de Tinkerdagen.
Op zo'n evenement halen wij vaak makkelijk een weekomzet. En ik vind het nog leuk om te doen ook. Maar ik denk dat het voor ons misschien makkelijker is omdat we niet speciaal extra hoeven te gaan bestellen.
Ik sta heel af en toe op een markt die echt gericht is op mijn doelgroep. Dat is voor mij heel interessant om dezelfde reden als hierboven staat, ik haal op zo'n dag vaak nog meer dan mn weekomzet via de webwinkel.
Ook vind ik het leuk om zo heel af en toe eens achter het scherm vandaan te gaan en mijn spullen live aan de man te brengen, met de nadruk op heel af en toe
Ik denk dat het heel erg aan je soort winkel ligt en hoe die loopt of evenementen/markten wel of niet interessant zijn.
edit:
over het inkopen: ik koop er niet speciaal voor in, ik prijs wel bv mijn sale nog meer af om het lekker op een dag kwijt te raken.