Uw webshop gebouwd in 3 dagen! (opencart heel veel opties)

1
Hoi

Ik ben een jonge student, en omdat het studentenleven wel vaak heel erg duur is bied ik hierbij mijn diensten aan!

Ik ben een Opencart expert!

Wat info over opencart

OpenCart is een open source applicatie die, in tegenstelling tot zijn tegenhangers, gebruiksvriendelijk, licht én aantrekkelijk qua design is.
Net als Magento heeft OpenCart zeer veel geweldige functies. In tegenstelling tot Magento is OpenCart snel en gemakkelijk in gebruik wat een korte leercurve geeft.

Waarom zou je hulp nodig hebben bij opencart?
Opencart is een gratis platform en is relatief makkelijk te installeren!
Echter gaat u heel erg vaak op problemen aanbotsen vooraleer het systeem aan uw eisen gaat voldoen!
Veel plugins zijn niet gratis, en complex om te installeren!

Waarom zou u mij vragen dit voor u te doen?
Als OpenCart expert heb ik uw webwinkel in een mum van tijd helemaal klaargestoomd volledig naar uw wensen! Ik schrijf zelf de nodige plugins en modules!
Sterker nog, ik ontwerp het helemaal voor u! Zelfs uw producten worden door mij toegevoegd! Ook het SEO gedeelte neem ik volledig voor mijn rekening!


Wat kunt u van mijn service verwachten?
-Naast het opzetten van uw webwinkel, help ik u ook te zoeken naar een passende webhost!
-Elke wens, zal worden voldaan! Niets is onmogelijk!
-Ik ontwerp tegelijkertijd ook een professioneel logo die helemaal in het door u gewenste thema van uw webwinkel zal worden verwerkt!
-Tevens zorg ik ook voor een uniek design voor social media-platformen! Dit helpt u nog beter te adverteren! (Twitter, facebook etc)
-24 op 24 en 7 op 7 support!
-Geen onderhoudskosten de eerste 5 jaar!
-Wekelijkse back-ups van uw shop!
-Uw eerste klant binnen de 3 dagen!
-Synchronisatie met Google Analytics
-Google Adwords --> optimalisatie (optie)
-IDEAL integratie (Via mollie of rechtstreeks via een door u gekozen bank)
-Paypal integratie
-Rembours module
-nieuwsbrief manager
-Twitter integratie
-Klantenbeoordelingen
-....
-U kunt zelf uw opties doorgeven, ik maak alles mogelijk!


Dat moet toch verschrikkelijk duur zijn?
Zoals ik reeds eerder aanhaalde ben ik een jonge student, ik vraag geen monsterbedragen voor mijn werk!
Naargelang de door u gekozen opties variëren de prijzen vanaf 500 tot maximaal 1000 euro!

Meer informatie en referenties?
Ik heb reeds een paar webshops gestart voor mensen! Hiervan zijn er een paar zeer succesvol! Stuur mij een bericht voor meer informatie.
Of gewoon per mail op

Code: Selecteer alles

lievendemaet@me.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Uw webshop gebouwd in 3 dagen! (opencart heel veel optie

7
Meesleepbeest schreef:@Miller, waarom plaats ik jou in Rusland?
Zoals ik al zei ben ik een student, is dit zo heel erg dan dat ik in het buitenland zit? :D
Over een paar dagen ben ik overigens weer gewoon thuis ;)

Ja ik kan ook bugfixes uitvoeren etc. Echter bij een goede install zouden er geen bugs mogen zijn. (Clientside dan). Bij bepaalde hosts kunnen er soms wel wat errors zijn. Uit ervaring weet ik dat het soms heel snel op te lossen is met een .htaccess

Wat ik bedoelde met eerste klant na 3 dagen is het volgende: Binnen de 3 werkdagen is de shop gewoon klaar voor de eerste klant.