Uw webshop gebouwd in 3 dagen! (opencart heel veel opties)

1
Hoi

Ik ben een jonge student, en omdat het studentenleven wel vaak heel erg duur is bied ik hierbij mijn diensten aan!

Ik ben een Opencart expert!

Wat info over opencart

OpenCart is een open source applicatie die, in tegenstelling tot zijn tegenhangers, gebruiksvriendelijk, licht én aantrekkelijk qua design is.
Net als Magento heeft OpenCart zeer veel geweldige functies. In tegenstelling tot Magento is OpenCart snel en gemakkelijk in gebruik wat een korte leercurve geeft.

Waarom zou je hulp nodig hebben bij opencart?
Opencart is een gratis platform en is relatief makkelijk te installeren!
Echter gaat u heel erg vaak op problemen aanbotsen vooraleer het systeem aan uw eisen gaat voldoen!
Veel plugins zijn niet gratis, en complex om te installeren!

Waarom zou u mij vragen dit voor u te doen?
Als OpenCart expert heb ik uw webwinkel in een mum van tijd helemaal klaargestoomd volledig naar uw wensen! Ik schrijf zelf de nodige plugins en modules!
Sterker nog, ik ontwerp het helemaal voor u! Zelfs uw producten worden door mij toegevoegd! Ook het SEO gedeelte neem ik volledig voor mijn rekening!


Wat kunt u van mijn service verwachten?
-Naast het opzetten van uw webwinkel, help ik u ook te zoeken naar een passende webhost!
-Elke wens, zal worden voldaan! Niets is onmogelijk!
-Ik ontwerp tegelijkertijd ook een professioneel logo die helemaal in het door u gewenste thema van uw webwinkel zal worden verwerkt!
-Tevens zorg ik ook voor een uniek design voor social media-platformen! Dit helpt u nog beter te adverteren! (Twitter, facebook etc)
-24 op 24 en 7 op 7 support!
-Geen onderhoudskosten de eerste 5 jaar!
-Wekelijkse back-ups van uw shop!
-Uw eerste klant binnen de 3 dagen!
-Synchronisatie met Google Analytics
-Google Adwords --> optimalisatie (optie)
-IDEAL integratie (Via mollie of rechtstreeks via een door u gekozen bank)
-Paypal integratie
-Rembours module
-nieuwsbrief manager
-Twitter integratie