Multisafepay

1
Heeft iemand ervaring met Multisafepay?
Ik woon nl in Italie en ben druk bezig een webwinkel op te zetten.
In het begin richt ik mij op de Italiaanse markt, maar in de toekomst ook op de rest van Europa zoals Nederland en daar is natuurlijk Ideal heel erg populair en ik zou het dus graag willen aanbieden.
In ieder geval bedankt voor de reaktie's

Re: Multisafepay

3
Bedankt voor het meedenken Eentje!
MSP heeft mij een mail gestuurd dat als je een europese bankrekening had en een europese inschrijving zoals bijv de KvK dan kon ik klant van hun worden.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met bijv MSP fast check out.
Ik ga zeker ook een mail sturen naar cardgate.
Nogmaals bedankt!

Re: Multisafepay

4
Wij zijn ook aan het overwegen om MultiSafePay te nemen.

Je hebt gelukkig alleen opstartkosten en geen maandelijkse kosten. Je betaalt dan wel 2% per order en 25 cent.
Maar het is voornamelijk een must als je Belgische klanten wilt benaderen omdat zij hiermee gebruik kunnen maken van Mister Cash. Voor Duitsland GiroPay.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Multisafepay

5
MobileCaseShop schreef:Wij zijn ook aan het overwegen om MultiSafePay te nemen.

Je hebt gelukkig alleen opstartkosten en geen maandelijkse kosten. Je betaalt dan wel 2% per order en 25 cent.
Maar het is voornamelijk een must als je Belgische klanten wilt benaderen omdat zij hiermee gebruik kunnen maken van Mister Cash. Voor Duitsland GiroPay.
MultiSafepay stond bij mij lang boven aan verlanglijst, prettig contact mee gehad ook, maar uiteindelijk heb ik voor TargetPay gekozen. Geen aansluitkosten, geen maandabonnement, 44 cent per iDEAL-transactie, automatisch elke maandag uitbetaald zonder kosten, professionele helpdesk... Ik ben er wel tevreden over.
StoreCore.io

Re: Multisafepay

6
(Helaas) niet mogelijk bij ons als betaalmethode. Zie dat die ook gebruik maakt van Mister Cash ( wat eigenlijk onze enige reden is om MultiSafepay te gebruiken ).

Het zou inderdaad de moeite waard zijn deze twee te vergelijken als ze beide mogelijk waren.

Re: Multisafepay

7
MobileCaseShop schreef:(Helaas) niet mogelijk bij ons als betaalmethode. Zie dat die ook gebruik maakt van Mister Cash ( wat eigenlijk onze enige reden is om MultiSafepay te gebruiken ).
Een betaalprovider is geen betaalmethode! TargetPay ondersteunt gewoon betaalmethoden zoals iDEAL voor Nederland en Bancontact/Mister Cash voor België.
StoreCore.io

Re: Multisafepay

8
Ward schreef:
MobileCaseShop schreef:(Helaas) niet mogelijk bij ons als betaalmethode. Zie dat die ook gebruik maakt van Mister Cash ( wat eigenlijk onze enige reden is om MultiSafepay te gebruiken ).
Een betaalprovider is geen betaalmethode! TargetPay ondersteunt gewoon betaalmethoden zoals iDEAL voor Nederland en Bancontact/Mister Cash voor België.
Excuses voor de verwisseling van woorden. Met betaalmethode bedoel ik natuurlijk via MultiSafepay gebruik maken van iDeal als betaalmethode of Mister Cash.

TargetPay ondersteunt het ook allemaal, alleen ondersteunt SeoShop waar wij de licentie hebben deze betaalprovidor niet (direct).

Re: Multisafepay

9
MobileCaseShop schreef:Excuses voor de verwisseling van woorden. Met betaalmethode bedoel ik natuurlijk via MultiSafepay gebruik maken van iDeal als betaalmethode of Mister Cash.

TargetPay ondersteunt het ook allemaal, alleen ondersteunt SeoShop waar wij de licentie hebben deze betaalprovidor niet (direct).
Ah, dat begrijp ik. Dan zit je inderdaad vast aan de keuzen die een ander voor je maakt, min of meer.
StoreCore.io

Re: Multisafepay

10
Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit.

MultisafePay > < Buckaroo.

Gekozen voor MultiSafePay omdat dit MR Cash aanbiedt voor belgische klanten. Nu vertelt Buckaroo mij dat Mr Cash gaat verdwijnen en hun wel E-Maestro aanbieden wat 90% van de belgische markt dekt?!

Want voor zover ik vernomen heb werkt E-Maestro ook met een random reader en bankpas van belgische klanten zoals iDeal.

Iemand die hier toevallig wat meer over weet?

Re: Multisafepay

12
E-Maestro wordt volgens mastercard binnen één jaar in heel europa beschikbaar. Wat wel aantrekkelijk is natuurlijk want Mr Cash werkt alleen voor Belgie.

Ik kan de verschillen niet goed ontdekken. Zeg ik nu iets raars als ik zeg dat E-Maestro en Mr Cash hetzelfde zijn? Dan met vooruitzicht op de toekomst lijkt het toch verstandiger om voor Buckaroo met E-Maestro te gaan, of MultiSafepay deze optie gaat aanbieden, geen idee.

Aan de andere kant is het misschien nog ongewend voor Belgische en andere buitenlandse klanten. Als dit bijvoorbeeld in NL actief zou zijn, zou ik me toch vertrouwder voelen bij iDeal dan E-Maestro. En heel veel Belgische klanten kennen het systeem misschien nog geeneens?

Re: Multisafepay

16
Logisch denken!
Volgens mij, moet je denken over nu, maar niet over een toekomst na een jaar. Je moet nu verkopen (of hebt u geen hast en kunt een jaar afwachten) en kiezen van nu bekende betaalmethoden. Na het jaar kunt je altijd wisselen van een aanbieder.
Ik ben zelf van MSP net gekozen, want tot je niet goed ken de aanbieder, kies je toch voor de eerste indruck? Een vriendelijk en behulpzaam support service en meteen bereikbaar! Nog meer, ze meedenken wat er past bij mij, terwijl andere aanbieders niet zo waren. Ook wegens mijn niet perfecte Nederlands, heb ik geen `ik snap u niet gehoord`.
Vero

Re: Multisafepay

17
Hallo

Ik ben Natascha en heb mijn eigen webwinkel en werk met Multisafepay.

Ik ben nu volop bezig met over te schakelen naar een andere.

Met Multisafepay niks anders dan last. Vanmorgend nog een klant gehad van 465€ die ook weeral eens niet heeft kunnen betalen via Multisafepay.

Ik ben nu een jaar bezig met hun, en ben al heel veel bestellingen misgelopen.
Of er staat heel de tijd initialized, processing, Expired ....... en uiteindelijk krijg je 6 op de 10 keer Canceled te zien.

Als ik nu een bestelling binnen krijg en ik zie dat het via Multisafepay gaat, dan krijg ik al de zenuwen.

Als je een beetje zoekt op internet dan cind je veel klachten terug van Multisafepay.
Ik schakel nu over naar Ogone, die zijn schijnbaar zeer goed.

Ook heb ik al 3x het probleem gehad met multisafepay, dat en gewoon geld van mijn rekening weg is. Ik heb het uiteindelijke wel terug gekregen, maar dat zijn toch dingen die in mijn ogen niet kunnen.

Telefonisch zijn ze tegenwoordig ook niet meer bereikbaar. Steeds bezet toon, uren aan een stuk.
Terwijl toen ik pas met hun bezig was kon je ze wel bellen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Maar ik zou zeker niet aanraden om Multisafepay te nemen, echt niet.

groetjes
Danaresh

Re: Multisafepay

18
Beste Danaresh,
misschien ligt het wel aan de aansluiting met je webshop? Wij hebben met het Connect-pakket van MSP werkelijk nooit een dergelijk probleem.

Kun je de domeinnaam van je webshop laten weten?

Re: Multisafepay

20
Zelf heb ik ook met MSP gewerkt. Erg veel verschil zit er vaak niet in payment providers. Denk dat alleen je boekhouder aan de 1 meer werk dan de ander heeft. De meesten werken met creditnota's waarbij de kosten worden ingehouden van het uit te betalen bedrag. Dat leverd extra boekhoudwerk met zich mee.

Kennen mensen nog partijen die wel gewoon het bedrag per transactie overmaken en vervolgens apart de transactiekosten factureren?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Multisafepay

21
libertes schreef:Kennen mensen nog partijen die wel gewoon het bedrag per transactie overmaken en vervolgens apart de transactiekosten factureren?
Huh :?:

Ik heb juist liever een verzamelnota per week dan één overschrijving plus één factuur voor elke afzonderlijke transactie.
StoreCore.io

Re: Multisafepay

22
Ik denk dat er wordt bedoeld:

Payment provider de uitbetaling 1:1 (al dan niet verzameld per dag, week) verzorgd en nog een rekening na stuurt 'voor u verzorgde diensten' á xxx,xx eurie. Graag binnen 14 dagen betalen.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.

Re: Multisafepay

23
libertes schreef: Kennen mensen nog partijen die wel gewoon het bedrag per transactie overmaken en vervolgens apart de transactiekosten factureren?
Wij gebruiken Ogone en daar krijg je betalingen via iDeal en BCMC direct op je rekening gestort. Elke maand krijgen we een rekening van Ogone met daarop de transactiekosten. Elke dag worden de bankafschriften automatisch in de boekhouding gezet waardoor de facturen 1 op 1 af te letteren zijn met de ontvangen bedragen.
Voor Visa, Mastercard en Maestro zijn we aangesloten bij Atos Worldline en lopen de betalingen ook via Ogone. Hiervan krijgen we de betalingen per dag uitbetaald in één batch per kaart en daarin zijn dan wel de transactiekosten (en eventuele credits) in verrekend.

Re: Multisafepay

24
Ik ben nu lid bij Multisafepay en ben totaal niet tevreden... Fouten plugin, betalingen die mislopen voorraad die niet word aangevuld bij annuleringen en ga zo maar door... ik ben nu aan het kijken voor een andere dus geen multisafepay meer voor mij!!
online groothandel dameskleding en bikini's http://www.babelife.nl