Ik lees hier al een tijdje stilletjes mee en heb al een hoop van dit forum opgestoken maar ik geloof dat het tijd wordt met de billen bloot te gaan

Ik heb sinds een maand een webwinkel (via Shoppagina) in hippe woonaccessoires, Kitsch en Go: http://www.kitschengo.nl
De website uitvogelen bleek als digibeet nog verrassend goed te doen, groothandels vinden en het daadwerkelijke inkopen was bovenmatig leuk om te doen, zelfs een boekhouding opzetten is me redelijk gelukt, maar, het enige waar ik echt niet uitkom is: hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn webwinkel?
Ik heb een Twitter, FB en een Hyves account aangemaakt waar ik kortingsacties vermeld en nieuwe producten aankondig, ik schrijf af en toe eens een (aan mijn webwinkel gerelateerd) artikel op een webwinkelsite, ik adverteer sinds vandaag op Marktplaats via Admarkt, ik adverteer (niet kosteloos) op twee webwinkelstraten die zich vooral richten op ' hippe shops' met een banner en ik heb een google analytics account.
Ik heb in de vier weken dat ik in bedrijf ben 6 bestellingen gehad, waarvan 2 gedaan door bekenden;) Ik heb als ik een hele dag mijn best doe op social media ong 25 bezoekers op mijn site, en als ik niets doe gemiddeld 15.
Hebben jullie misschien tips ter verbetering voor mij?
Alvast bedankt!
vriendelijke groet, Johanna