[makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

1
Ik heb nu 2 weken mijn webwinkel online.
Ik ben er zelf heel blij mee.Moet nog meer wintergoed inkopen maar dat druppelt rustig binnen.
Als je een tijdje bezig ben lijkt het alsof alles ok is.Maar na een hele tijd zie je weer iets waarvan je denkt dat kan beter of anders.
Vandaar mijn vraag .Hoe vinden jullie mijn webwinkel??
Positieve commentaar is welkom.
Vind je er niks aan mag ook hoor.

http://www.makkertjesmode.nl
Laatst gewijzigd door eentje op 06 september 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst naar feedback

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

2
Ik vind het logo niet mooi, maar dat is iets persoonlijks.

Het gastenboek zou ik verwijderen. Ik vind dat altijd zo kinderachtig en onprofessioneel over komen. Kan je beter iets als Kiyoh nemen.

Ondanks het roze, komt de site toch iets saai over.

Als het kan zou ik "administrator" weghalen boven het zoekveld.

De links snap ik niet helemaal. Je leid nu je klanten direct naar de concurrent.
Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die na aflevering van de bestelling door welke oorzaak dan ook ontstaan is aan de klant, aan de zaken van de klant, aan derden of aan zaken van derden.
Volgens mij ben je wel aansprakelijk.
Ook zijn wij niet aansprakelijk voor het verloren gaan van of voor beschadigingen aan de bestelde artikelen tijdens verzending via TNT.
En hier volgens mij ook.
http://www.horsetopshop.nl

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

3
Hallo Sisi,

Ik heb even je site bekeken.

Een paar dingen:

- Bij de categorie 'over ons' zie ik geen adresgegevens e.d. Zou ik daar wel neer zetten, net als telefoonnummer en je kvk nummer.
- je biedt geen achterafbetaalmethode aan, dit is verplicht. Denk bijvoorbeeld aan rembours.
- als ik een categorie aanklik komen er geen foto's in beeld. Er komt te staan: in deze categorie bevinden zich geen producten. Ai, da's een domper. Zeker foto's plaatsen.
- Het is accessoires en geen accesoires. (ook in de header!)
- Probeer alle namen van de producten het zelfde te schrijven. Nu zijn er een paar met en een paar zonder hoofdletter. Is slordig gezicht.
- Je website komt vrij saai over. Probeer onderscheidend te zijn.
- Karig assortiment.

Ik denk dat je voorlopig even vooruit kan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

5
HorseTopShop schreef:
Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die na aflevering van de bestelling door welke oorzaak dan ook ontstaan is aan de klant, aan de zaken van de klant, aan derden of aan zaken van derden.
Volgens mij ben je wel aansprakelijk.
Hier niet
HorseTopShop schreef:
Ook zijn wij niet aansprakelijk voor het verloren gaan van of voor beschadigingen aan de bestelde artikelen tijdens verzending via TNT.
En hier volgens mij ook.
Hier wel

En dit vind ik nog altijd wel één van de hufterigste bepalingen die webshops durven te hanteren. Ga dan op de markt staan... het is in ieder geval een overtreding van de wet door de webshop.

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

6
Hier enkele tips;

- Waarom staat het radio logo naast je iDeal logo op de homepage? Haal dat weg..erg onprofessioneel.
- Bij over ons je adres gegegevens en Kvk nummer noteren.
- Gastenboek weghalen en een klantrecensie systeem zoals Kiyoh integreren. Gastenboek is namelijk erg achterhaald en klantrecensies zijn erg in en betrouwbaarder.
- Rechtsonder van winkelkarretje.com verwijderen (als dat mogelijk is).
- Geen categorie T shirts vermelden als je daar 0 producten in hebt.
- Probeer de producten wellicht wat meer te beschrijven
- Misschien een nieuwsbrief module aan de zijkant neerzetten zodat mensen zich kunnen inschrijven?

Verder vindt ik de website erg overzichtelijk en mooi ogen, succes ermee.

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

8
Paar dingen die je kan verbeteren:

- Betere foto's. Niet op de grond fotograferen, en witte achtergrond maken i.p.v. grauw grijs tot zwart (photoshop). De foto's passen nu nog meer bij marktplaats dan bij een webwinkel.

- Betere omschrijvingen. Nu slechts 1 tot 2 regels. Maak hier een verhaal van waar je in je eigen ogen overdreven veel informatie geeft. Hoe meer hoe beter, zowel voor je bezoekers als voor zoekmachines.

- Volledig eigen domeinnaam i.p.v. subdomein van winkelkarretje.com

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

10
Rudy schreef:Waarom staat er in de header een link naar je eigen admin login? Daar hebben je klanten toch niets aan. En ik neem aan dat jij zelf de URL wel kan onthouden.
Denk dat het standaard komt met de webshop winkelkarretje.com
Inderdaad vrij raar en stom kun je het zeker noemen.

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

11
Ben het met Rudy eens dat de foto's zeer amateurisch overkomen.

Zet ze op een paspop dan kun je ook zien hoe de kleding 'draagt'.

In je algemene voorwaarden staat dat je de bestelde producten uiterlijk na 30 dagen levert. Dat is wel heel fraai. Wees duidelijk wanneer je de artikelen verzend. Toch niet uiterlijk binnen 30 dagen? Dan gaan bij mij alarmbellen rinkelen. Geef bijvoorbeeld aan dat de bestelling na 1-3 werkdagen wordt verzonden.

Je geeft in je algemene voorwaarden aan dat mensen kunnen betalen met Rembours, maar in het winkelwagentje zie ik deze mogelijkheid niet staan.
Ook staat er geen bedrag bij van de kosten, trouwens ook niet van de overige verzendkosten. Klanten willen duidelijkheid, zet desnoods in een overzicht per gewicht neer wat de verzendkosten zijn.

Verder oogt het nog steeds saai.

Gezien bovenstaande punten, met alle respect, zou ik niet bij jou kopen.

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

13
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor je kritiek.
De admin is ook stom maar kan ik niets aan veranderen. :(
Foto`maak ik voor een wit rolgordijn. Ik geef toe dat ze niet mooier zijn geworden na de laatste update. Sommige zijn echt grijs.
Ik ga aan het werk met jullie ideeen. :roll:
Mijn dank.
mvg

Re: [makkertjesmode.nl] Hoe vinden jullie mijn webwinkel?

14
Ik vind het er best leuk uit zien voor en net beginnende winkel. Als je groeit groeit je winkel mee, je gaat zelf steeds meer dingen zien die beter kunnen. Een winkel is meestal niet in 1 keer klaar, gewoon lekker aan doorsleutelen!
Ik zou je aanraden nu als eerste je fotos beter te doen, want dat is voor mij dus het punt waarop ik zou afhaken, je fotos zijn inderdaad zoals iemand anders al zei alsof het van marktplaats is.dat wil ik niet bij een webwinkel, dan ga ik wel naar marktplaats snap je?
Succes, je bent op de goede weg!